Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan oppnå flere utlysninger per dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en gutt på 18 år, som ønsker å vite hva eg kan gjøre for å kunne ha mer enn 2 utløsninger iløpet av en dag. Hva kostholdsmesig kan man innta for å kunne produsere mer sæd og dermed komme oftere

Anonymous poster hash: 8fca0...382

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer enn to ganger ved helt normalt og egentlig ganske usunnt kosthold burde ikke være noe problem.. Etter min erfaring.

Ønsker å ha muligheten til å komme flere enn 2 ganger og nå i sommer kunne eg sikkert gjøre det 4-6 ganger for dagen om ikke mer. Nå synes eg det er litt mer tricky. Uansett hvor lenge eg holder på så bare går det ikke. Trur eg knulla dama i 40 minutter, og da var det ganske intenstivt og hardt. Nada.

Prøvde å runke i 10 minutter utenom bare for å dobbelt "prøve" men nada.

Skrevet

Har du dratt såppass på årene at du naturlig produserer mindre? Forøvrig er dette under halvtimen prat med din fastlege, så det koster ikke mye å få bedre råd. :)

Skrevet

Mer enn to ganger ved helt normalt og egentlig ganske usunnt kosthold burde ikke være noe problem.. Etter min erfaring.

Ønsker å ha muligheten til å komme flere enn 2 ganger og nå i sommer kunne eg sikkert gjøre det 4-6 ganger for dagen om ikke mer. Nå synes eg det er litt mer tricky. Uansett hvor lenge eg holder på så bare går det ikke. Trur eg knulla dama i 40 minutter, og da var det ganske intenstivt og hardt. Nada.

Prøvde å runke i 10 minutter utenom bare for å dobbelt "prøve" men nada.

Hva gjorde du i sommer når du fikk 4-6 orgasmer for dagen da ?

Jeg vil råde deg til å bruke masse tid, eksprimtere på alt som er deilig å som du blir kåt av. Har du en fetish, kan fetishen være nok til at du får orgasme om og om igjen. Jeg vil råde deg til å tease orgasmen leeenge, gjerne i flere timer før det går for deg. Stopp rett før orgasme mange ganger, utsett å utsett til du omtrent blir gal. Da vil du kunne få mange orgasmer, spesielt hvis du lærer å holde igjen spruten mens du har orgasme. Samtidig kan du holde på leeenge å orgasmene vil være syyykt sterke å ville?

Har selv fetish for kiling, binding, latex å trange jeans å 2XU tights. Når jeg har med fetishen å holdt på leeenge får jeg lett 10 orgasmer for dagen. Har noen ganger fått mange fler også.?

Sæd mengden øker også når du holder på lenge å det spruter mye hardere å lengre?

Gutt 19.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...