Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Skrevet
Som mange kanskje vet, er det også Media senter i Macintosh OSX, og jeg har også lastet ned og fått Sarah Media til å fungere, noe kanskje andre vil ha også... Slik ser det hvertfall ut:

7284073[/snapback]

Hvor avinstallerer jeg det? Finner det ikke i kontrollpannel-> legg til/fjern programmer

7286633[/snapback]

Bare å slette mappa og snarveiene på startmenyen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eg er ganske fornøgd med deskopen min for tida. Lurte dog litt på kva eg kan gjere for å få ein kalender på deskopen ein stad. Eg har prøvd Rainledar sin kalender, men eg taklar ikkje den raude ringen som markerer kva for ein dag du er på. Kan dette fikses?

7283343[/snapback]

Det kan fikses med andre skins

Klikkbar

Skrevet

Tenker å lage egne ikoner i Sammurize. Prøvde nå å lage en liten sirkel som f.eks skulle være Opera, ved å legge til "backround object", men finner ingen source for bildet. Er det riktig å gå fram på denne måten?

Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet
jeg har to spørsmål...:

[?1] Spørsmål 1: hvordan får jeg fram ikonene i tray?

[?2] Spørsmål 2: hvordan får jeg vekk mappenavnet?

7270004[/snapback]

noen som vet hva jeg skal gjøre?

:dontgetit:

Skrevet

Har kanskje spurt om det tidligere i tråden, men hvordan får jeg vekk de små pilene nederst i venstre hjørne på en snarvei på, la oss si f. eks skrivebordet?

Skrevet
Har kanskje spurt om det tidligere i tråden, men hvordan får jeg vekk de små pilene nederst i venstre hjørne på en snarvei på, la oss si f. eks skrivebordet?

7307003[/snapback]

Vi har svart tidligere i tråden.

Bruk Tweak UI, som du finner her ;)

Skrevet
Tenker å lage egne ikoner i Sammurize. Prøvde nå å lage en liten sirkel som f.eks skulle være Opera, ved å legge til "backround object", men finner ingen source for bildet. Er det riktig å gå fram på denne måten?

7290623[/snapback]

Skrevet
blackbox ftw! :thumbup:  stilig

noen som vet hvordan det er med skinning av vista?

7310750[/snapback]

Var ikke fornøyd med wallpaperen, så fjærnet teksten.. Da ble det mye bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...