Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Mulig at jeg ikke GIDDER å lese gjennom hele topicet, så hvor får jeg frem TV-program og hva er koden til Ålesundsværet?

Går det i Samurize, eller må jeg innstallere  et annet?

5012975[/snapback]

Seriøst! Søk litt, da mann!

Kan si deg at det går i samurize.

link til configen

Endret av Goscinny
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mulig at jeg ikke GIDDER å lese gjennom hele topicet, så hvor får jeg frem TV-program og hva er koden til Ålesundsværet?

5012975[/snapback]

link til configen

5013299[/snapback]

Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen.

Skrevet (endret)

5012975[/snapback]

link til configen

5013299[/snapback]

Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen.

5014489[/snapback]

Misforstod veeldig. Glemm det..

Graarud :)

Endret av HoaXed
Skrevet

dette er nok litt vel oftopic og blir nokk"banka" av den grunn men prøver.. og får heller tåle litt ris! :p

men vilket "style" program er "best"? da mener jeg som stjeler kraft(cpu, osv), og ikke treger ned systemet så veldig.. men vil også ha litt å velge i av"themes" osv.. men sånn" klokke, vær melding osv ikke noe farlig".. bare slik at jeg få endre" utsende på selve windows".. brukte en stund windows blinds og var så og si fornøyd men nå er jeg usikker på hva jeg skal velge... håper noen svarer;)

Skrevet

Ang samurize, går det ann å lage et script som skiller dagene, sånn som hvis jeg slår på laptopen på mandag, så viser den timeplanen for mandag, og hvis jeg skrur den på en onsdag viser den timeplanen for onsdag ? :)

Skrevet

Mr. Nauz: Bare kjør UXTheme.dll-patchen. Den åpner så du kan installere Visual Styles som ikke er signert av M$. Finner Masse fete på Customize.org og Deviantart.com

Janfredrik: Tror du bør prøve Rainlendar til det.

Skrevet

Er det bare jeg som har den erfaringa av at samurize bruker satan av cpu kraft? Lå helt opp 40% idle med samurize på!

Og nei jeg har ikke treig pc, AMD64 3200+ 1536mb ddr sata disk... Hvorfor er bruker det så mye kraft?

Skrevet
Her er min nye deskmod. Har gått over til en mer minimalistisk stil.  :)

5084408[/snapback]

hvordan fikk du til det med msn og hd'ene (tror det er samurize, men kan di gi en mer detaljert forklaring. evnt sende script osv.?)

Skrevet (endret)

Kontaktene på desktop er lagt til med messenger+, ja. Dette gjør du på følgende måte:

Gå inn på preferences -> Contact list -> Desktop contacts. Satt så gjennomsiktigheten til de forskjellige kontaktene til 40%.

Samurizescriptet er bare litt forandring på norsktv-scriptet, men jeg har lagt det ut her, så du kan laste det ned.

Edit = orddeling

Endret av Slettetavmeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...