Gå til innhold

Andre skjermen min er blurrete


lkkflsdo

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk den nye skjermen min idag og når jeg kobla den opp, så er det da min hovedskjerm. Den eldre skjermen min (begge er 1920x1080) så er det som om hele skjermen er litt blurrete

 

*Edit: Jeg har koblet den andre skjermen med HDMI til hovedkortet.

post-396589-0-08625400-1483038309_thumb.jpg

Endret av LordSune
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Så du kjører en skjerm på cpuens skjermkort og den andre på ett dedikert skjermkort?

Kjør begge fra skjermkortet.

 

Men jeg har bare en HDMI på skjermkortet, de andre portene er nesten som HDMI, men passer ikke.

Displayport eller mini displayport. Du må ha en overgang.

Har du ledig DVI port er det enklestnå bruke overgang fra DVI til HDMI

Lenke til kommentar

Hei, jeg fikk den nye skjermen min idag og når jeg kobla den opp, så er det da min hovedskjerm. Den eldre skjermen min (begge er 1920x1080) så er det som om hele skjermen er litt blurrete

Er det to identiske skjermer? Hvis ikke kan det hende den nye har bedre bilde en den gamle.

 

 

Jeg har koblet den andre skjermen med HDMI til hovedkortet.

Hvorfor bruke HDMI på PC-skjermer? Bruk Diplayport eller DVI.

Lenke til kommentar

 

Hei, jeg fikk den nye skjermen min idag og når jeg kobla den opp, så er det da min hovedskjerm. Den eldre skjermen min (begge er 1920x1080) så er det som om hele skjermen er litt blurrete

Er det to identiske skjermer? Hvis ikke kan det hende den nye har bedre bilde en den gamle.

 

 

Jeg har koblet den andre skjermen med HDMI til hovedkortet.

Hvorfor bruke HDMI på PC-skjermer? Bruk Diplayport eller DVI.

 

De er ikke like men den eldste skjermen hadde klart bilde før jeg kobla den opp.

Lenke til kommentar

Hvilket skjermkort har du? Så vet vi hva slags utganger du har. Gjerne link til det skjermkortet.

Aldri hørt om noen som har ett dual screen oppsett hvor ene bruker skjermkort og andre bruker hovedkort. Burde jo ikke gi ett blurry bilde likevel hvis begge skjermene er native 1080p og får 1080p signaler begge to. Sikker på at ikke skjerm nr 2 har høyere native oppløsning, eller kjører på lavere oppløsning?

 

 

 

Jeg har koblet den andre skjermen med HDMI til hovedkortet.

Hvorfor bruke HDMI på PC-skjermer? Bruk Diplayport eller DVI.

 

 

Hvis man likevel ikke skal over 1080p @ 60hz så er HDMI like greit som DVI eller DisplayPort.

Endret av Profanity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...