Gå til innhold

Dette var den mest nedlastede TV-serien i 2016


Anbefalte innlegg

 

Her må det tydeligvis inn med teskje. Ikke vanskelig å skjønne at torrentene som det her snakkes om er de som kommer ut samme dagen som episodene slippes på HBO er det ikke? Altså ikke i nærheten av Blu-ray kvalitet. 

 

 

Er det mulig...

 

Disse torrentene som kommer ut dagen etter episoden er ute har nøyaktig samme kvalitet som den som streames fra HBO NOW/Nordic og fra TV-kanalen. Når Blu-Ray kommer ut mange måneder etterpå, så vil også disse eksistere i rippede torrentutgaver den samme dagen på nettet.

 

Du sier at "det må inn med teskje", men her er det egentlig deg det gjelder. Du har gang på gang på gang misforstått hver eneste ting jeg og RadeonReady har sagt. Mitt første innlegg, som også var et svar til deg var dette:

 

 

 

 

Nytes best på Blu-ray ;)

Diva :roll:
Noen liker kvantitet andre liker kvalitet ;)

Jeg er forsåvidt også enig med deg at serien nytes best på Blu-Ray. Men det finner man også på nettet, og piratkopier tilbyr alltid best tilgjengelig kvalitet.

 

Det hele bunner egentlig ned til at du prøver å argumentere for BR og hvordan det har hatt bedre kvalitet, når man i realiteten får like god kvalitet (og på samme tidspunkt) gjennom torrentfiler. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...