Gå til innhold

Hjelp til ny skjerm.


aloc666

Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Kjøpte meg denne mer eller mindre på impuls på Elkjøp i dag. 

 

http://www.elkjop.no/product/data/stasjonar-pc/ACDGB1PEQ034/acer-predator-g3-710-stasjonar-gaming-pc

 

 

Og trenger i den forbindelse ny skjerm, en skjerm til å spille FPS spill på, og så beholder jeg en av de 2 gamle til å bruke til dobbel skjerm når jeg ikke spiller. 

 

Noen anbefalinger, rundt 3000 tenkte jeg.

 

Edit : Glemte å legge ved lenken til pcen.

Endret av aloc666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! 

 

Kjøpte meg denne mer eller mindre på impuls på Elkjøp i dag. 

 

http://www.elkjop.no/product/data/stasjonar-pc/ACDGB1PEQ034/acer-predator-g3-710-stasjonar-gaming-pc

 

 

Og trenger i den forbindelse ny skjerm, en skjerm til å spille FPS spill på, og så beholder jeg en av de 2 gamle til å bruke til dobbel skjerm når jeg ikke spiller. 

 

Noen anbefalinger, rundt 3000 tenkte jeg.

 

Edit : Glemte å legge ved lenken til pcen.

Da anbefales en 144hz skjerm(eventuelt 240hz, men den koster 5000). BenQ zowie xl2411 er et veldig godt alternativ, og etter min mening har BenQ det beste bilde gamingskjermer har å tilby. Den har 144hz, 1ms responstid og 1080P.

Mao vil du kunne drive denne skjermen lengre enn høyere oppløste skjermer på grei fps, samt at den har den laveste responstiden skjermer på markedet kan tilby.

 

Har selv prøvd de dyreste(asus pg279Q til 9000kr), og jeg sitter fremdeles med BenQ ;)

Har du ikke spilt på 120/144/240hz før, vil du få en ny opplevelse i spill.

Endret av Enlightened
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

Bruker en Benq med 144 hz, spiller mye first person shooters, funker fjell. Har stabilt 300 fps i CS:GO, de andre spillene har jeg ikke sjekket frameraten på. Husker ikke hva skjermen heter, men kosta 2500-3000 kroner for et par år siden. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...