Gå til innhold

Chieftech dragon...


Anbefalte innlegg

vel.. når jeg bar pcen ut i bilen en gang (for egentlig ganske lenge sia) så ja lå kabinettet slik at en liten plastikk feste dings knakk av, har pøvd å lime med epoxy får det ikke til (ja kanskje jeg ikke rensa vekk malingen bra nok).. men uansett noen ideer?

 

1.JPG

2.JPG

Jeg fant ikke på noen andre forum steder enn casmods, så det er vel ikek feilposta?

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

det første du bør gjøre er å rense bruddstedet godt. med malingsrester og skitt sitter det dårlig.

 

så kan du bruke hurtiglim. anbefaler grønn Zap. poenget er at den ikke er for tynn, noe vanlig hurtiglim fra jernia f.eks. er.

 

lim den fast, og lag en forsterking av enmetallbit eller fyrstikk på innsiden.

 

den trenger litt støtte da du ikke får nok feste kun på enden/i bruddet.

Lenke til kommentar

hallåysen... samme skjedde med meg.(litt lengre ute på tappen da...

 

prøvde å lime fast biten med forsterkning, men uten hell... så da tok ej en alu-bit, fila, saga, bøyde og fila.. tilslutt når døre gikk fint med biten på plass (teste med dobbelsidig teip) så limte jeg den med araldit, og siden den gang så har det ikke vert noe problem... (berdre en originalen... :yes: )

 

bilder:

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

 

Håper du forstår hva jeg har jort... :thumbs:

Lenke til kommentar
Jeg mener å huske at vippearmen/låsen skulle stå andre veien...

Hadde sånn på min gamle 486sx25 og den sto samme veien. Dro armen ned for å låse disketten inne. 5.25" diskettene var jo kjempekule...

Nåja... de måtte jo behandles som om de var laget av bladgull. Jeg sa mye stykt om de diskettene i min barndom. De er en av de få tingene jeg ikke får sløret blikk av å se igjen...

Lenke til kommentar
hallåysen... samme skjedde med meg.(litt lengre ute på tappen da...

 

prøvde å lime fast biten med forsterkning, men uten hell... så da tok ej en alu-bit, fila, saga, bøyde og fila.. tilslutt når døre gikk fint med biten på plass (teste med dobbelsidig teip) så limte jeg den med araldit, og siden den gang så har det ikke vert noe problem... (berdre en originalen... :yes: )

 

bilder:

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

 

Håper du forstår hva jeg har jort... :thumbs:

Det samme skjedde med mi dør, men eg lagde slik av plexi isteden for alu, har holdt i sikkert 5 mnd no.

 

-OxBoW-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...