Gå til innhold

[Løst] Hjelp til valg av fotoskriver


Anbefalte innlegg

Jeg har en Canon Pixma Pro-100 A3-skriver som er en ren fotoskriver med 8 pattroner til 170 kr pr farge for originalblekk, og ikke finnes det i butikkene heller, så jeg må bestille på nettet. Så jeg har tenkt på om det er noen idé å skaffe en "vanlig" A4-skriver igjen - i tillegg, eller blir jeg lurt bare av at prisen på blekket ser ut til å være mye lavere, men det er færre farger også. 

 

Men i tilfelle - hvilken skriver (helst canon kanskje) burde jeg ta?

 

Tenkte det kunne gjøres sånn at jeg bruker en A4-skriver på tekst og vanlige "enkle" fotoutskrifter (for de er jo gode de også - hadde pixma 600 før som ga gode fotos, men den gikk i stykker), og så kanskje bruke den andre på A3-bilder. og når det skal være litt ekstra god kvalitet.

 

Kan noen hjelpe med det? En A4-skriver/fotoskriver som ikke har så vanskelig tilgjengelig og dyrt blekk?

 

EHM!

Endret av evmorten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde her om dagen å kjøpe en HP ENVY 5640 e all in one printer, og den virker jo bra, men liksom UANSETT hva jeg gjør, så får jeg IKKE til kant til kant. På alle demovideoer på nettet ser det ut som de gjør det, og på esken osv. Alstå når jeg skriver ut A4. Skjønner ikke hva jeg gjør feil - og så er det ingen forhåndsvisning der. Det er veldig tungvindt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...