Gå til innhold

Samsung UE55KS7005 TV2 sumo app

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har et lite problem med min nye tv og det er at hver gang jeg åpner tv2 sumo appen så står det bare "Vi er straks tilbake! Vedlikehold pågår. Vi beklager ulempene dette kan medføre, og takker for din tålmodighet." Dette har stått i sikkert en uke, så bare lurer på om det er flere som får samme beskjed eller sliter med dette? Eventuelt tips til hvordan jeg får fikset det? :)

En annen ting: Er det mulig å lukke appene eller restarte de? Når jeg feks slår av tven kommer jeg alltid innpå det jeg har sett på tidligere når jeg slår den på igjen.

Endret av baerb
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et lite problem med min nye tv og det er at hver gang jeg åpner tv2 sumo appen så står det bare "Vi er straks tilbake! Vedlikehold pågår. Vi beklager ulempene dette kan medføre, og takker for din tålmodighet." Dette har stått i sikkert en uke, så bare lurer på om det er flere som får samme beskjed eller sliter med dette? Eventuelt tips til hvordan jeg får fikset det? :)

En annen ting: Er det mulig å lukke appene eller restarte de? Når jeg feks slår av tven kommer jeg alltid innpå det jeg har sett på tidligere når jeg slår den på igjen.

Bruker kun netflix appen selv på denne tv`en..

I Innstillinger -> System -> Ekspertinnstillinger, kan du skru av autokjør av siste app.. Tror ikke de skrur seg av da.. Har lest noe om en "Tools" knapp, som jeg kun finner på Harmony kontrollen... 

Måtte nylig dra ut støpselet til TV`en og ha det ute i 5 minutter, da netflixen ikke ville starte.

Skrevet

Takk for svar, men har funnet ut av det :-) Fant ut av man kan avslutte appene helt ved å holde inn den knappen med mikrofon på øverst og si "AVSLUTT".. fungerer hver gang sumo henger seg opp, som er ganske ofte til nå :-D Kanskje det løser netflixproblemet også, med mindre du ikke kommer deg inn på appen i det hele tatt ;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

For å lukke appene holder jeg inne tilbake-knappen i et par sekunder, da avsluttes de. MEN om de har låst seg hjelper som regel ikke det. Jeg hadde et problem med at sumo-appen låste seg fullstendig. 

Da måtte jeg resette hele smart hub inne på innstillinger. Da fungerte det fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...