Demonfudge Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Husker jeg prøvde å gå innenfor Ghostgate rundt lvl 5-7.. La oss bare si at jeg måtte loade saven min på nytt igjen Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg er vel rundt level 35 nå, med 100 i strength, 100 i long blade, full daedric armour, full glass armour, daerdric dai-kantana, osv, osv (har de lagret i mitt kosssteligste hus), men fremdeles har jeg ikke tatt ordentlig fatt på main-questen. Trives godt med å bare henge rundt, samle på godsaker, stjele, kjøpe, selge, etc, etc. Lenke til kommentar
redface Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 [quote name='Treblad' date='04/02/2004 : 14:45'] Jeg er vel rundt level 35 nå, med 100 i strength, 100 i long blade, full daedric armour, full glass armour, daerdric dai-kantana, osv, osv (har de lagret i mitt kosssteligste hus), men fremdeles har jeg ikke tatt ordentlig fatt på main-questen. Trives godt med å bare henge rundt, samle på godsaker, stjele, kjøpe, selge, etc, etc. [/quote] Det er det som vi alle liker med morrowind tror jeg... Jeg bruker å jobbe på en quest ettersom jeg kommer til de forskjellige byene... Gidder ikke hoppe fra ene enden av kartet til den andre for en quest... I morrowind skal man ha god tid... Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jepp.Morrowind har liksom Jamaica stil over seg...har vært der,alle sitter stille og tar seg goooood tid. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Fikk akkurat Boots of Blinding Speed.Er helt sjukt hvor fort det går.Det at man blir blind,fiksa jeg med en spell...hehe... Endret 6. februar 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
Gelu Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hvis du bruker "Boots Of Blinding Speed" samtidig som du bruker "Saviors Hide"(mye bedre enn glassarmour, gir deg 60% magica resistance) springer du som en kule.. Yahoo Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Nok et spørsmål fra meg.Jeg tok meg den tid på meg i spillet og robbet Redoran Vault,og jeg drepte ordinatoren der inne(bare satt på meg indoril cuiraiss for at han skulle angripe meg)og jeg drepte han i selvforsvar.Jeg har ingen bounty,men ordinatorene går helt klikk på meg likevel.Er det fordi at jeg drepte "en av dem"? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Dette spørsmålet er nok tatt opp før, men jeg orker ikke å lete gjennom hele denne 29-siders lange tråden, så jeg spør: Hvor finner jeg "Boots Of Blinding Speed"? Lenke til kommentar
redface Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Playmaster: tror svaret ditt ligger i en annen tråd om morrowind som heter "morrowind". startet av brukeren curse. han hadde samme problemet. den tråden er det lenge siden noen har skrevet i... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Dette spørsmålet er nok tatt opp før, men jeg orker ikke å lete gjennom hele denne 29-siders lange tråden, så jeg spør:Hvor finner jeg "Boots Of Blinding Speed"? Nordvest for caledra. Er en dame der som spør om skyss til Gnaar Mok. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Dette spørsmålet er nok tatt opp før, men jeg orker ikke å lete gjennom hele denne 29-siders lange tråden, så jeg spør:Hvor finner jeg "Boots Of Blinding Speed"? Nordvest for caledra. Er en dame der som spør om skyss til Gnaar Mok. Takk, takk, men jeg må nok også spørre om hva jeg må ha/bruke/kjøpe/gjøre for å få fekk 100% blind? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Opssaaan...det er jo skrevet rett ovenfor her! Beklager. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Fant svaret om ordinatorene."offisielt hatet" hehe....blir nok litt kamptrening på meg da Lenke til kommentar
redface Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Treblad... trenger egentlig ikke noe slags spell. Alt jeg bruker å gjøre er å ta "rest" i en time. Våkner opp med fullt syn... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Treblad... trenger egentlig ikke noe slags spell. Alt jeg bruker å gjøre er å ta "rest" i en time. Våkner opp med fullt syn... Seriøst? Hahahaha! Genialt! Jeg bruker Saviours Hide som gir 60% magicka resitance, men jeg ser likevel litt mørkere enn det man gjør til vanlig, menmen, funker fett! Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Rase Breton (50%)+Saviours Hide (60%) =110% Magicka resistance. Jeg får beskjed "you resisted magic" når jeg tar på meg Boots Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jepp....boots og blinding speed er bare geniale! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Enig, jeg trenger jo blir ikke blind av dem i det hele tatt. Gleder meg til Panda Martin kommer hjem fra Chile... Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Visste ikke at han var i Chile. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Off-Topic. Jo han er på ferie i Chile, tror ikke det er så veldig lenge til han kommer hjem, han sa at han skulle SandSurfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå