Roar F. Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 Røros i sommersol - i gamle dager? Bildet er fjernet.
luistheghost Skrevet 17. november 2016 Skrevet 17. november 2016 Synes dette ble bra. "Lurt" med det midtstilte rektangelet som skaper dybde. Vh, -bj.
Roar F. Skrevet 17. november 2016 Forfatter Skrevet 17. november 2016 Synes dette ble bra. "Lurt" med det midtstilte rektangelet som skaper dybde. Vh, -bj. Takk for hyggelig kommentar. Jeg føler mer og mer for å teste hva svart-hvitt gjør med bildene mine, også uten forsøk på at det skal se gammelt ut. Kanskje jeg begynner å bli enig med KrF som visstnok til langt inn på 80-tallet var offisielt motstandere av farge-fjernsyn. :-) :-)
Fotoskrulla Skrevet 17. november 2016 Skrevet 17. november 2016 Koselig bilde,men kanskje er det litt dumt med vannbrettet som kommer akkurat i billedkanten. Litt mer luft over hadde nok gjort seg, tror du ikke?
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. november 2016 Skrevet 18. november 2016 Flott konvertering til s/hv , men jeg liker også originalen med de fine brune tømmerveggene . Mvh Alec
Roar F. Skrevet 19. november 2016 Forfatter Skrevet 19. november 2016 Koselig bilde,men kanskje er det litt dumt med vannbrettet som kommer akkurat i billedkanten. Litt mer luft over hadde nok gjort seg, tror du ikke? Jo jeg er enig. :-)
Roar F. Skrevet 19. november 2016 Forfatter Skrevet 19. november 2016 Flott konvertering til s/hv , men jeg liker også originalen med de fine brune tømmerveggene . Mvh Alec Takk for hyggelig kommentar. :-)
Anbefalte innlegg