obese Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Jeg har en ufullstendig divx som ikke blir brukt av noen programmer, hverken p2p eller andre og den vil ikke bli sletta pga den blir brukt av et annet prog. Hva kan jeg gjør får å slette den. Er et slit.... sverre
JohndoeMAKT Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Hmmm...har du prøvd å starte win i sikkerhetsmodus? Da bypasser den vell alt du har i oppstarten.
ColFX Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Hei. Hadde samme problem selv en gang. For meg funka det og flytte fila til papirkurven og slette den der. Egentlig litt rart men...
Ahagmann2000 Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Heisann! Har hatt samme problemet som deg flere ganger, du må forandre på noe i registeret, prøv google eller ta en søke runde i forumet, vet at det ligger her! Mvh Hagmann
obese Skrevet 28. november 2003 Forfatter Skrevet 28. november 2003 dajjan: du er kickass... jeg liker hardware.no alle her har peil. hater folk som sier selvfølelige ting, elsker de som sier vettige ting
Ahagmann2000 Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Googla litt fant dette: 1. Open up regedit 2. Goto HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler 3. Delete the "Default" value which should be "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32" Mvh Hagmann
Ulvestad Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Det som til sist virker er at du flytter den litt rundt i mappa. For så å slette den. Har ingen god grunn til at det skal virke men det virker i dei fleste tilfelle. Det er og viktig at "kazaa" ikkje er aktiv på tidspunktet du skal slette den. av erf. så er somme filmer verre å slette. Men etter masse om og men så greier du det. Venstre klikk og hold og drag den rundt i mappa. Gjenta dette nokre ganger. også på filmer du ikkje vil slette. Så skal du sjå prob. løyser seg.
blistex Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Det er windowsen sin preview-ting som lager trøbbel... Trykk deg ut fra mappen og så inn igjen og så slett filen, det pleier å funke - men, det skulle funke hvis du fjerner det fra registeret som vist ovenfor...
JohndoeMAKT Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Eller "Tools", "Folder options" og velg "Use windows classic"
snole Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 Det fins en enkel løsning. - Marker filen (AVI'en) - Observer at HD-lampa blinker vilt. - Vent til HD-lampa er ferdig-blinket - Slett fil Det som skjer når du markerer filen er at Explorer scanner den for å kunne vise egenskapene til filen. Hvis den ikke får gjort det ferdig, så får du ikke lov å slette/rename/flytte filen. Dette slår ekstremt mye ut når det er en incomplete AVI-fil. Det er pga at da må Explorer scanne gjennom hele filen, før den gir seg. Dermed får du opp at du ikke kan slette filen, fordi et annet program bruker den (Explorer). Ergo, vær litt tålmodig, og vent til XP scanner filen ferdig. Etter det, så kan du gjøre HVA du vil med den, uten problemer.
Stonescream Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 Det sirkulerer en liten fil som fikser dette om du bruker dc++ søk etter "Problem med att få bort filmer" eller no i den dur. den jeg hadde var på svensk
Bukks Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 Prøv å slette den fra Nero. Har hjulpet meg flere ganger med diverse filer som ikke vil slettes normalt. Bukks
bruno Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 Det enkleste er jo å følge tipset til daijan, der står jo årsaken til problemet og fremgangsmåten for å bli kvitt fila. Men hvis man ikke vil ha hjelp så er det jo bare å svare som obese.
snole Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 Ved å kjøre slike "fix" filer, som forøvrig gjør det samme som å gå manuelt inn å tukle i Registeret, så vil man miste muligheten til å se filegenskaper for AVI-filer. Det kan kanskje være greit å vite før man gjør det? Hvis man kan avse 1 minutt eller 2, så får man slettet fila ved å gjøre slik jeg beskrev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå