Gå til innhold

iPhone 6s+ problemer


mix122

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telefonen skrudde seg av selv ved  +8 grader, og nå igjen ved minusgrader? Ikke ett uvanlig problem med iPhone og så lenge du ikke har tuklet med telefonen selv bør det ikke være ett problem å få en swap enhet. Verksteder har visstnok gjort seg vanskelige i slike saker som dette, men brukere her inne har dokumentert dette ved å filme når det skjer og lagt ved en video på en minnepenn. Dokumenter at det er tilstrekkelig med batteri på telefonen og at den likevel slår seg av selv om det er relativt mildt ute evt.

 

Apple sier vel selv at telefonen sal tåle bruk i 0-35 grader mener jeg, om de ikke har endret dette siste årene.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hei. Jeg har ikke garanti det som er greia jeg nevnte det i teksten. Siden den har to sprekker i skjermen som nesten ikke synes., men da mister mann garantien..

Dokumenter problemet å send inn. Gjorde det med min og nå er den på tur tilbake. 'Min iPhone 7 kan jeg bruke i 10 minus mens jeg går tur ned bikkja. Har ikke vært noe trøbbel til nå.

Lenke til kommentar

To sprekker i skjerm som mister garantien på iPhone, nevnte det. Så lurer på hva skal jeg gjøre nå...

Telefonen skrudde seg av selv ved +8 grader, og nå igjen ved minusgrader? Ikke ett uvanlig problem med iPhone og så lenge du ikke har tuklet med telefonen selv bør det ikke være ett problem å få en swap enhet. Verksteder har visstnok gjort seg vanskelige i slike saker som dette, men brukere her inne har dokumentert dette ved å filme når det skjer og lagt ved en video på en minnepenn. Dokumenter at det er tilstrekkelig med batteri på telefonen og at den likevel slår seg av selv om det er relativt mildt ute evt.

 

Apple sier vel selv at telefonen sal tåle bruk i 0-35 grader mener jeg, om de ikke har endret dette siste årene.

Lenke til kommentar

To sprekker i skjerm som mister garantien på iPhone, nevnte det. Så lurer på hva skal jeg gjøre nå...

Telefonen skrudde seg av selv ved +8 grader, og nå igjen ved minusgrader? Ikke ett uvanlig problem med iPhone og så lenge du ikke har tuklet med telefonen selv bør det ikke være ett problem å få en swap enhet. Verksteder har visstnok gjort seg vanskelige i slike saker som dette, men brukere her inne har dokumentert dette ved å filme når det skjer og lagt ved en video på en minnepenn. Dokumenter at det er tilstrekkelig med batteri på telefonen og at den likevel slår seg av selv om det er relativt mildt ute evt.

 

Apple sier vel selv at telefonen sal tåle bruk i 0-35 grader mener jeg, om de ikke har endret dette siste årene.

 

Alternativene dine er følgende:

Selg telefonen med manglene. Du får ikke så mye, kanskje 1000-1500kr

Kjøp skjerm og batteri på nett og bytt selv. Se youtube videoer, det er ganske så enkelt.

Send inn til f.eks. Eplehuset, så swapper de den for deg for ca 3500-4000kr. Du har etter det garantien og reklamasjonsretten tilbake. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Mange som sliter med dette.

Når slår deres iphone seg av?

Min slo seg av på tirsdag med 35% og minus 1.

Virket fint igår med 0 grader og 60%

 

Har forstått det slik at den skal slå seg av under 0 grader,ved lite strøm på batteriet. Noen som har iphone som virker ved minusgrader og lite strøm på batt?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Testet i idag også. Hadde 33% når jeg startet.

Var 1+ og jeg hadde den i ytterlomma på wenaas pilotjakke.

Kjørte 2 geekbench3 tester,sms ,fb ++

Var ute i 35min

Slo seg ikke av. Hadde 8% når jeg satt meg i bil og var frdig med kveldsturen

 

Fikk rett over 1000 i score på den siste geekbench'n

 

Tydelig at iphone ikke er glad i kaldt vær. Men er nå fornøyd så lenge den ikke slår seg av.

 

Så da kan en vel konkludere med at en bør ha men seg en gammel tastafon om en skal være lenge ute i minus. Eller hvertfall starte med fulladet eple

Lenke til kommentar

Jeg ville kjøpt nytt batteri koster ca 150kr til iphone 6.
Å skifte er enkelt, du skrur ut to skruer rundt ladeporten, vipper opp skjermen og batteriet er det første du ser. Bare å klipse av det gamle, sette inn det nye og sette skjermen på plass og skru igjen.

Hvis problemet ikke er batteriet da aner jeg ikke hvor feilen ligger, hvis du trenger nytt hovedkort koster det rundt 1000kr om jeg ikke tar helt feil.

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://www.tv2.no/a/8735188/

 

Vet ikke om det gjelder TS sin, men min slår seg av med godt over 30-60% batteri til tider.. er 6 mnd gammel og strøken.. 

Skjer ikke nødvendigvis ute. 

Her om dagen døde den i stua her i ca 23 grader sånn helt uten videre..  

Når det skjer så kan jeg få beskjed om at det ikke er strøm igjen - Setter inn strømkabelen og da starter den med typisk 53% strøm igjen som det var når den døde. 

 

Har 6S 64gb

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Ny kommer tilbake. ?Iphone skal tåle bruk over null grader. Den vil nok slå seg av når den blir for kald. Men skal ikke gjøre det før ca 0.utelsen går merkbart ned under 10 grader

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...