Gå til innhold

LeEco Le Pro 3


kimare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Da er omsider jeg også eier av en LeEco Le Pro 3. Har fått satt opp telefonen. Meget rask. Vipps og Tv2 sumo fungerer.

 

Måtte installere Nova Launcher. Det meste av kinesiske tegn og apper er borte. Men dersom jeg kommer i skade for å bruke Google søkeappen så bruker telefonen EUI browser og ikke Chrome. Samme gjelder ved bruk av lenker i Twitter og andre apper. Det er sikkert en måte å fikse dette på.

Lenke til kommentar

Etter å ha brukt telefonen en uke er jeg veldig todelt. HW er som mange har sagt særdeles bra. Byggekvaliteten er upåklagelig. Batteritiden fantastisk. Og den er rask som fy.

 

Men EUI har en del merkelige valg. Bla kommer det i liten grad varslingen. Mulig minnehåndertingen er altfor aggressiv.

 

I grunn synes jeg anmeldelsen til android police ganske bra beskrivende for mine tanker om SW

 

http://www.androidpolice.com/2016/11/23/leeco-lepro-3-review-the-best-smartphone-deal-around-just-isnt-worth-the-compromise/

 

Håper de løser dette fordi om de gjør det har LeEco en vinner.

Lenke til kommentar

Enig, jeg får sjelden melding om ny epost i gmail f.eks.

 

Kun SW som henger etter, HW og byggekvalitet er topp.

Har brukt denne oppskriften ble bedre men fortsatt altfor mye som henger etter.

 

Guide: How to get past the notification issue in EUI

 

Det ser forøvrig ut til at Xiaomi og Huawei har noen av de samme utfordringene, men jeg har ikke inntrykk av at det er like ille. Det kan kanskje du si mer om som har RN3?

Endret av kimare
Lenke til kommentar
MAJOR BUGS: 

NO CAMERA

Encryption

 

other bugs: many

 

 

;)

 

Venter til litt utpå nyåret så kommer jeg også til å installere en ny ROM, må bare følge med på XDA hva som blir bra.

 

LeEco har ikke samme popularitet som OnePlus f.eks, så er færre utviklere.

 

Hadde OnePlus 3T hatt samme pris som denne så ville den vært et klart valg - selv med mindre batteri. Men enn så lenge er 3T mye dyrere.

 

4Gb/64Gb Le Pro 3 kan man nå få for under $300 (eks: https://www.aliexpress.com/item/WV-Original-LeEco-Le-Pro-3-4G-Mobile-Phone-Letv-le-X720-Snapdragon-821-Quad-Core/32734609927.html )

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

 

MAJOR BUGS:

NO CAMERA

Encryption

 

other bugs: many

 

;)

 

Venter til litt utpå nyåret så kommer jeg også til å installere en ny ROM, må bare følge med på XDA hva som blir bra.

 

LeEco har ikke samme popularitet som OnePlus f.eks, så er færre utviklere.

 

Hadde OnePlus 3T hatt samme pris som denne så ville den vært et klart valg - selv med mindre batteri. Men enn så lenge er 3T mye dyrere.

 

4Gb/64Gb Le Pro 3 kan man nå få for under $300 (eks: https://www.aliexpress.com/item/WV-Original-LeEco-Le-Pro-3-4G-Mobile-Phone-Letv-le-X720-Snapdragon-821-Quad-Core/32734609927.html )

Hehe er en grunn til at jeg skrev mulig og etterhvert :D

 

Hvilken rom har du nå? Stock, butikk eller en annen?

 

O3T har utvilsomt en bedre SW, og er et bedre valg for de fleste i vesten. Men skal man installere en rom så vil jeg påstå at LLP3 er et ganske mye valg mtp prisen. Det er liten forskjell på hw. Vil anta at prisen frister mange, samt at en lansering i India vil øke utvikleraktiviteten.

 

Uansett positivt at en bra utvikler jobber med en nougat rom.

Endret av kimare
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...