Gå til innhold

Hvor gamle er dere som spiller MMORGP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

24 år gammel og spiller det som faller meg nærmest hjertet online...

Strategy, RPG, Action osv...Synes for øvrig at utdanningspill er bra...men neppe noe for meg..;)

 

I det siste har jeg holdt meg til disse:

NorwegianMafia

Starkingdoms

Astonia V3

 

Ved siden av disse 3 (Vel Norwegianmafia har jo ikke begynt igjen ennå da...)

så holder jeg på å lage meg mitt eget MMORPG ved hjelp av en del talentfulle personer, så det tar jo opp en god del av fritiden min.

Lenke til kommentar

Er 17 og spillte SWG, men for og si det sån var Diablo II LOD dritt fet når jeg og kammeratene mine spillte det, men etter og ha spilt alle char. og vunne alt så blei det ikke no fet mer, men Diablo var garantert det feteste, men der er ikke MMRPG mer et MRPG, håper Diablo III kommer snart :D

Lenke til kommentar
Er 17 og spillte SWG, men for og si det sån var Diablo II LOD dritt fet når jeg og kammeratene mine spillte det, men etter og ha spilt alle char. og vunne alt så blei det ikke no fet mer, men Diablo var garantert det feteste, men der er ikke MMRPG mer et MRPG, håper Diablo III kommer snart :D

Diablo har ingenting med "massive" å gjøre. Det er et RPG, eller et ARPG - Action Role-Playing Game. Det har få rollespillelementer i seg selv, og er mer eller mindre kun fokusert på dreping og å hele tiden få bedre utstyr.

Lenke til kommentar
Er 17 og spillte SWG, men for og si det sån var Diablo II LOD dritt fet når jeg og kammeratene mine spillte det, men etter og ha spilt alle char. og vunne alt så blei det ikke no fet mer, men Diablo var garantert det feteste, men der er ikke MMRPG mer et MRPG, håper Diablo III kommer snart :D

Diablo har ingenting med "massive" å gjøre. Det er et RPG, eller et ARPG - Action Role-Playing Game. Det har få rollespillelementer i seg selv, og er mer eller mindre kun fokusert på dreping og å hele tiden få bedre utstyr.

Diablo er jo et rolle spill men ikke i den fokusen som Baldur's Gate der det tar en evighet og lese alt. :sleep:

 

Det jeg ikke liker er når man spiller med flere du må styre på en gang, derfor liker jeg Diablo, som man er en og man kan ha flere kammerater du spiller med. :yes:

Lenke til kommentar

Synes det er veldig mange som spiller SWG.

Har ikke satt meg inn i det skikkelig, og sett på det. ser litt rotete ut i GUIen(riktig? meny og snarveier osv)

Vet ikke om de er kult eller ikke. jeg er da ganske star wars fan da! :p

 

Tror ingen her har hørt om Lineage II: The Chaotic Chronicle?

Det er sinnsykt kult. jeg spillte koreansk beta da den var ute!

Spiller har genial grafikk, og jeg synes det var dødskult.

Det er som: elf, dark elf, orcs,dwarfs og humans som er i en stor verden. vel, det var dårlig forklart. :cry:

 

Dere kan jo finne litt ut om det selv:

http://www.lineage2.com/

http://l2.orphus.com

 

Håper gamer.no skal ta en test på det, når Europeisk beta kommer, elns :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...