Gå til innhold

Dette lanserer Apple i kveld


Anbefalte innlegg

Man kan ikke stole på adekvat hardware i framtiden om man går OSX-ruta.

 

Jeg er så glad for at jeg ikke behøver å være adekvat lenger. Min iMac er 4 år gammel, og gjør alt jeg ønsker. Kanskje ikke alle spill, men siste versjon av alt fra Adobe etc. Min studio-maskin er enda eldre, og kjører siste versjon av Logic uten problemer.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Man kan ikke stole på adekvat hardware i framtiden om man går OSX-ruta.

 

Jeg er så glad for at jeg ikke behøver å være adekvat lenger. Min iMac er 4 år gammel, og gjør alt jeg ønsker. Kanskje ikke alle spill, men siste versjon av alt fra Adobe etc. Min studio-maskin er enda eldre, og kjører siste versjon av Logic uten problemer.

 

Geir :)

 

 

Mange klarer seg med en 4 år gammel maskin, meg inkludert, men det er ikke der problemet ligger, la oss si man skal ha en stasjonær uten skjerm, man kjøpte det for 5 år siden, og man skal fornye nå, hva er alternativene? Mac minien man hadde fra før finnes ikke i oppdatert variant.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Får se om de retter litt opp, Apple, eller kanskje OSX om du vil er i en litt kinkig posisjon nå i mine øyne, joda, nye maskiner er konkurrasedyktige, men det går lenge før de oppdateres, og utvalget av "forskjellige typer maskiner" er lite. Man kan ikke stole på adekvat hardware i framtiden om man går OSX-ruta.

Heldigvis for Apple veier det mer enn opp for dette at man får OSX.

 

 

For noen gjør det såklart det, for store nok grupper til at apple holder sine markedsandeler? Vi får se.

 

AtW

Lenke til kommentar

Mange klarer seg med en 4 år gammel maskin, meg inkludert, men det er ikke der problemet ligger, la oss si man skal ha en stasjonær uten skjerm, man kjøpte det for 5 år siden, og man skal fornye nå, hva er alternativene? Mac minien man hadde fra før finnes ikke i oppdatert variant.

 

Ja, det er sant. Og det er grunnen til at min 4 år gamle iMac nok må vare en stund til. Jeg har ikke lenger bruk for en bærbar, til mitt behov gjør iPad Pro nytten. Så å kjøpe en MacBook til 20-30 000 blir litt meningsløst, når jeg allikevel kommer til å ønske meg en 27" skjerm etc. Og da blir den fine touchstripa litt mindre nyttig, fordi den bærbare kommer til å stå til siden for skjermen.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...