Gå til innhold

når kommer leveransen fra komplett?


Anbefalte innlegg

bare lurer..

venter spent på pakken min...

 

bestilte igår! og det står på ordre at pakken er levert! + at jeg ringte i dag tidlig for å endre noe på bestillinga men han fra komplett sa at pakken allerede var sent...

 

da skal den komme i kveld right?...tokk den dere hjem på kvelden sendinga..

 

 

 

hvor sent har du opplevd å få pakken din( da mener jeg tid på døgnet!?

Endret av darapa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Posten er vanvittig trege som regel. Dersom du bestiller "Hjem på døren" sparer du som oftest ett døgn.

 

Det er min erfaring.

 

Grunnen er at "Hjem på døren"-pakker kjøres ut av bud fra terminalen, og de kjører ut når de kommer til terminalen. Dersom den blir sendt til postkontoret går det en ekstra dag.

Lenke til kommentar
Posten er vanvittig trege som regel. Dersom du bestiller "Hjem på døren" sparer du som oftest ett døgn.

 

Det er min erfaring.

 

Grunnen er at "Hjem på døren"-pakker kjøres ut av bud fra terminalen, og de kjører ut når de kommer til terminalen. Dersom den blir sendt til postkontoret går det en ekstra dag.

Hvis du bruker pakkesøk på nettet kan du se at pakken er registrert inn på postkontoret ditt. Da trenger du ikke å vente på hentelappen (som sendes ut etter at oakken har ankommet ditt postkontor), ta bare med deg sendingsnr og leg. så får du den. Ett døgn spart :)

Lenke til kommentar
Posten er vanvittig trege som regel. Dersom du bestiller "Hjem på døren" sparer du som oftest ett døgn.

 

Det er min erfaring.

 

Grunnen er at "Hjem på døren"-pakker kjøres ut av bud fra terminalen, og de kjører ut når de kommer til terminalen. Dersom den blir sendt til postkontoret går det en ekstra dag.

Hvis du bruker pakkesøk på nettet kan du se at pakken er registrert inn på postkontoret ditt. Da trenger du ikke å vente på hentelappen (som sendes ut etter at oakken har ankommet ditt postkontor), ta bare med deg sendingsnr og leg. så får du den. Ett døgn spart :)

Stemmer. Du kan i praksis hente pakken din når den er registrert inn på postkontoret selv om du ikke har fått hentelappen. Alt du trenger er sendingsnummeret.

 

Årsaken til at hjem på døren er raskere enn servicepakker er at de har forskjellig prioritet. Servicepakker har prioritet 3 (lavere jo raskere) og hjem på døren har prioritet 2. Hjem på døren sortetes sammen med bedriftspakker(prioritet 2) og kommer dermed fram raskere.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Grunnen er at "Hjem på døren"-pakker kjøres ut av bud fra terminalen, og de kjører ut når de kommer til terminalen. Dersom den blir sendt til postkontoret går det en ekstra dag.

Hvis du bruker pakkesøk på nettet kan du se at pakken er registrert inn på postkontoret ditt. Da trenger du ikke å vente på hentelappen (som sendes ut etter at oakken har ankommet ditt postkontor), ta bare med deg sendingsnr og leg. så får du den. Ett døgn spart :)

Nei, det er det forskjellig praksis på. Noen ganger sendes hentelappen og pakken samtidig, og da kommer det samme dag.

Lenke til kommentar

fikk litt sjokk når pakke bude stod der med berbar kort-leser! og jeg akkurat hadde tatt ut 6000kr ....han kunne ikke ta imot cash!

måtte bare dra visa og håpe på det beste..:p heldigvis hadde jeg cash på konto...maskina er veldig stabil + mye raskere en den gammle..og sapphire 9600Xt kortet er nice som bare f***

Endret av darapa
Lenke til kommentar
koster hjem på døren mer enn vanlig hos komplett eller? Hvor mye tror dere et lydkort som, veier 300 gram koster å sende?

Tipper kortet ditt går som servicepakke uansett. Blir litt størrelse på det med bundle og pakken rundt. Dessuten har det litt med sikkerhet/forsikring å gjøre. Hjem på døren koster ofte ikke mer enn en tier eller to over servicepakke

Lenke til kommentar

:( Vi som bor på Randaberg utenfor stavanger må først vente på at den skal ankomme forus, før den går innom stavanger og siden postsorteringen på randaberg før den blir kjørt ut til postkontoret...

Tar jo uker og år.. :(

Mine pakker fra komplett pleier og ta 5-6 dager..

MPX har pakkerekorden på 2 dager.. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...