Gå til innhold

World games inc nå lovlig


JoaJoa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen fakta:

 

*WGI er verdens største spillportal så er det sagt..

 

*Spillet er i startfasen enda! så om det er noen "hemmelige" seleskaper og aksjonærer som spytter i alle pengene for å gjøre at folk tjener på det, vet jeg ikke. Det kommer nye medlemskap, som er mye billigere, der folk ikke tjener på å være medlem, de kan ikke kjøpe selge aksjer, de er ikke med på "pyramiden". De er medlem for kort å godt for å få spille på spillene der..

 

*Spill som oddsen, helt ned til 3 divisjon trur jeg det var kommer også, så du slipper ned på rema for å levere kupongen. Masse mer kommer, som sagt så er det bare i startfasen enda..

 

 

BTW: Jeg driter i hvor pengene kommer fra, om dette spillet er matematisk umulig i lengden. Så lenge jeg tjener penger på det så holder jeg kjeft å går i butikken å handler med kortet mitt. Kollapser hele dritten og jeg taper 2300 på innmeldingen.. So what? verden går ikke under.. :p

 

som det sies, de pengene du bruker på pengespill er penger du skal ha rå til å tape, du skal ikke havne noen øknomisk ruin av de pengene du bruker på pengespill..

Endret av JoaJoa
Lenke til kommentar

Jupp, som jeg sa.. dette er en alternativ strategi til reklame. Man sprer det via word of mouth.. og motivasjonen for å spre ordet er at man tjener penger.. så man jobber for wgi ved å spre budskapet, for så å tjene en slant på det.. de som er tidligst ute tjener mer enn de som kommer hoppende på i siste liten, så dette er gulroten for å satse nå med engang og ikke vente å se.. også sier man hele tiden at man er på vei inn i nye markeder, det har man sagt fra dag en..

 

btw, hvorfor ble de som startet det i Canada arrestert? fikk ikke med meg det der jeg, noen som gjorde det?

Lenke til kommentar
Jupp, som jeg sa.. dette er en alternativ strategi til reklame. Man sprer det via word of mouth.. og motivasjonen for å spre ordet er at man tjener penger.. så man jobber for wgi ved å spre budskapet, for så å tjene en slant på det.. de som er tidligst ute tjener mer enn de som kommer hoppende på i siste liten, så dette er gulroten for å satse nå med engang og ikke vente å se.. også sier man hele tiden at man er på vei inn i nye markeder, det har man sagt fra dag en..

 

Lol, litt vel konspiratorisk teori!! :laugh:

 

Jobber for wgi, den var god, det går ikke an å "jobbe" for wgi. I wgi er du din egen sjef, med ditt eget nettverk. Der du er sjefen for nettverket ditt, det er det all nettverking handler om....

det er faktisk veldig veldig nogo å drive å spre dette via word of mouth, rett og slett fordi det ikke funker. Det har blitt prøvd ut ja, men som du merker selv, det funker ikke, du er jo ikke akkurat overbevist.... ;)

 

Les 100 bøker om nettverksmarkedsføring, ikke en eneste en, anbefaler å gå fram på denne måten....

Det rett og slett lyser av deg at du ikke har hørt om nettverking før...uten at jeg mener noe negativt med det....

 

satse nå med engang og ikke vente å se

 

Tullprat, du kan sikkert vente et år hvis du vil, uten at det skulle ha noen betydning, med mindre du har muligheten til å havne i en powerleg... (ihvertfall etter min mening)....

Endret av frodeko
Lenke til kommentar
Les 100 bøker om nettverksmarkedsføring, ikke en eneste en, anbefaler å gå fram på denne måten....

Det rett og slett lyser av deg at du ikke har hørt om nettverking før...uten at jeg mener noe negativt med det....

Trodde nettverking var å spre budskapet jeg, på møter osv. for så å verve folk til ditt nettverk. Hvis dette er feil så må du forklare meg denne nye og revolusjonerende måten dere gjør det på..

 

btw: broren min er i wgi, og han har prøvd å overbevise meg om å bli med. Og han hørte det fra en kompis igjen, osv.. hvordan hørte du om det?

Lenke til kommentar

jaja, wgi eller ikke.

Liker og gå hjem og vite at jeg har fått penger fordi jeg kan noe ikke alle kan gjøre selv. Få inn ett par tusen i mnd pga andres ulykke må ha en bismak.

 

btw, hvordan kan du påstå at du ikke jobber for wgi? du har hatt over 30 poster i denne tråden som bare forklarer hvor fantastisk wgi er.

 

wgi tjener penger på idioter, "hei du vil du invistere 2000 kr (fordi det er det det koster ikke 1500) i ett selskap TOTALT uten verdi" ? "jatakk hvor mye er den aksjen verdt? ingenting sier du ?kjempegreier"

 

Hvorfor sitter det eksperter på økonomi og fraråder wgi? veit du meir enn de (i såfall bør du sende en mail og forklare de poenget siden de tydligvis ikke har skjønt noe) ? Sitter de der med 7-10 års utdannelse og har ikkje peiling på hva de snakker om?

Lenke til kommentar
aja, wgi eller ikke.

Liker og gå hjem og vite at jeg har fått penger fordi jeg kan noe ikke alle kan gjøre selv. Få inn ett par tusen i mnd pga andres ulykke må ha en bismak.

 

btw, hvordan kan du påstå at du ikke jobber for wgi? du har hatt over 30 poster i denne tråden som bare forklarer hvor fantastisk wgi er.

 

wgi tjener penger på idioter, "hei du vil du invistere 2000 kr (fordi det er det det koster ikke 1500) i ett selskap TOTALT uten verdi" ? "jatakk hvor mye er den aksjen verdt? ingenting sier du ?kjempegreier"

 

Hvorfor sitter det eksperter på økonomi og fraråder wgi? veit du meir enn de (i såfall bør du sende en mail og forklare de poenget siden de tydligvis ikke har skjønt noe) ? Sitter de der med 7-10 års utdannelse og har ikkje peiling på hva de snakker om?

 

Andres ulykke? 2000kr? Hallo? Du kan (hvis du vil) betale 500 kr -Bytur? Middag for to på Peppes? To helflasker vodka? Et dataspill? 3 cd`er? Dette er frivillig, det er ingen som kommer og tar 500, (eller 5000 som er det dyreste medlemsskapet), ute av lomma på deg. Dette et litt for naivt...men vi er vel forskjellige

Det er bare å droppe en av tingene, eller ikke, det er uansett for sent for meg fordi jeg er medlem, ,og da får jeg heller prøve å tjene på det.

 

Såkalte "eksperter og økonomer" (har ikke hørt noe om dette jeg, regner med at det har vært nevnt på Hegnar.no, vg og slikt) ikke har fattet omfanget av MLM (jeg tenker ikke bare på wgi), om de ikke har peiling eller om det er moralske dilemmaer, det vet jeg ikke, det driter jeg i, jeg tjener penger....dvs det funker .

 

Jeg har hatt 30 poster her fordi, jeg ble litt irritert. Det startet med at jeg skrev en tråd om aksjesplitten, så ble de gjort

 

Jeg forklarer ikke hvor fantastisk wgi er, hadde alle fakta blitt lagt på bordet, hadde iallefall ingen trodd på det. Folk spør hvordan det fungerer, jeg svarer så godt jeg kan....

 

Linker:

http://www.hjelperdeg.no/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=192

(i tillegg et prakteksempel på hvordan man bør forholde seg i en slik diskusjon).

 

http://www.networkmarketing.no/artikkel_les.php?ar_id=363

 

http://www.wgi-undernet.no/phpBB2/

 

http://www.spillebula.com/wgi/inntekter.html

Endret av frodeko
Lenke til kommentar
jaja, wgi eller ikke.

Liker og gå hjem og vite at jeg har fått penger fordi jeg kan noe ikke alle kan gjøre selv. Få inn ett par tusen i mnd pga andres ulykke må ha en bismak.

 

btw, hvordan kan du påstå at du ikke jobber for wgi? du har hatt over 30 poster i denne tråden som bare forklarer hvor fantastisk wgi er.

 

wgi tjener penger på idioter, "hei du vil du invistere 2000 kr (fordi det er det det koster ikke 1500) i ett selskap TOTALT uten verdi" ? "jatakk hvor mye er den aksjen verdt? ingenting sier du ?kjempegreier"

 

Hvorfor sitter det eksperter på økonomi og fraråder wgi? veit du meir enn de (i såfall bør du sende en mail og forklare de poenget siden de tydligvis ikke har skjønt noe) ? Sitter de der med 7-10 års utdannelse og har ikkje peiling på hva de snakker om?

Når du spiser pinnekjøtt i jula, får du ikke dårlig samvittighet for at det er slike som deg som gjør at mange sauer slaktes? Nei, det går ikke an å tenke på alt og alle hele tiden. Kjenner du noen som har tapt penger på wgi? har de bare meldt seg inn og latt pengene stå der, så har de faktisk tjent penger.. Kan ikke kalle det andres ulykke da..

 

Idioter sier du.. Vil nå kalle dem smarte idioter, siden de greier å få penger ut av noe som visstnok er "umulig" å få penger ut av..

 

Kall dem hva du vil. Hvorfor tar disse "ekspertene" feil gang på gang på gang? De har sagt at wgi kom til å gå under fra dag 1. Skriver negative artikler hele tiden. Men det er jo bare bullshit omtrent alt. For å ta en av de siste: "ingen får ut penger fra wgi": da var det sperret noen dager fra å ta ut penger fra wgi, pga oppgradering, det som stod i artiklen var at ingen har fått ut penger og ingen kommer til å få ut penger..

 

 

frodeko: Kanskje det ja, får satse på å treffe på noen av disse som er skeptiske da (det er bare positivt å være skeptisk, men en del her er pessimistisk, og totalt tverrsynt), å kjøpe en øl til hver av dem, med wgi kortet så klart ;)

Lenke til kommentar

frodeko, jeg skjønner ikke problemet ditt. Du skjeller meg ut om at jeg har null peiling på network marketing. Og hva finner jeg på sidene til networkmarketing.no? jo, definisjonen deres er akkurat det samme som min.. der dreit du kratig på leggen.

 

Håper du setter deg inn i ting før du skjeller ut folk neste gang.

 

Her er definisjonen deres: Fornøyde kunder personlig anbefaler produkter til nye kunder.

 

Altså word of mouth. :D

Endret av Nimzowitsch
Lenke til kommentar
frodeko, jeg skjønner ikke problemet ditt. Du skjeller meg ut om at jeg har null peiling på network marketing. Og hva finner jeg på sidene til networkmarketing.no? jo, definisjonen deres er akkurat det samme som min.. der dreit du kratif på leggen.

 

Håper du setter deg inn i ting før du skjeller ut folk neste gang.

 

Da er det kanskje likegreit at du lever i den oppfatningen at MLM=pyramidespill, jeg vet at det ikke er det. Networkmarketing.no sier ikke at wgi er et pyramidespill, det har de aldri gjort, kanskje en ide å lese hele teksten....but who cares...

 

Jeg har faktisk beklaget at jeg var litt kvass! Men jeg kan love deg at det trekker jeg tilbake nå...

 

Her er definisjonen deres: Fornøyde kunder personlig anbefaler produkter til nye kunder.

 

Selvfølgelig, men dette har ikke noe med selve nettverket å gjøre ihvertfall ikke for selskap som wgi, seven mm...les mer, det finnes en del ting som går på distributørnettverk, en ting er å reklamere for produkter, en annen ting er å verve en distributør, tror nok du har milevis igjen før du skjønner noe...du har bare risset litt i overflaten er jeg redd...

Endret av frodeko
Lenke til kommentar
Når du spiser pinnekjøtt i jula, får du ikke dårlig samvittighet for at det er slike som deg som gjør at mange sauer slaktes?  Nei, det går ikke an å tenke på alt og alle hele tiden. Kjenner du noen som har tapt penger på wgi? har de bare meldt seg inn og latt pengene stå der, så har de faktisk tjent penger.. Kan ikke kalle det andres ulykke da..

 

Er du virkelig så teit? mener du at alle tjener penger på wgi? ingen taper?

ikke rart wgi vokser seg så stort.

Fakta er vel mer at MANGEN sitter med store verdier, tar halvparten ut det de har raser wgi sammen.

Men vist det faktisk er slik at alle tjener penger, slik som du mener. Så er det jo rett og slett fantastisk. Må sitte en riking og pøse ut milliarder og smile og le.

 

Forklar meg gjerne hvor alle pengene kommer fra når ingen taper noe som helst!

 

Helt greit at 2000 kr ikke er så mye for de fleste i dag men for noen er 2000 kr ganske mye penger.

Gi heller litt til frelsesarmeen eller noe, mye bedre :yes:

Endret av Hypsilofodonten
Lenke til kommentar

http://www.networkmarketing.no

 

har faktisk svaret på mesteparten av spørsmålene og innvendingene, spesielt ang. sammenligning med pyramidespill... Gå dit, drit i meg...

 

Er du virkelig så teit? mener du at alle tjener penger på wgi? ingen taper?

ikke rart wgi vokser seg så stort.

Fakta er vel mer at MANGEN sitter med store verdier, tar halvparten ut det de har raser wgi sammen.

Men vist det faktisk er slik at alle tjener penger, slik som du mener. Så er det jo rett og slett fantastisk. Må sitte en riking og pøse ut milliarder og smile og le.

 

Forklar meg gjerne hvor alle pengene kommer fra når ingen taper noe som helst!

 

Helt greit at 2000 kr ikke er så mye for de fleste i dag men for noen er 2000 kr ganske mye penger.

Gi heller litt til frelsesarmeen eller noe, mye bedre

 

2000? wtf? -.......

 

I rest my case....

Endret av frodeko
Lenke til kommentar
Da er det kanskje likegreit at du lever i den oppfatningen at MLM=pyramidespill, jeg vet at det ikke er det. Networkmarketing.no sier ikke at wgi er et pyramidespill, det har de aldri gjort, kanskje en ide å lese hele teksten....but who cares...

 

Hva er dette pyramidespill greiene du plutselig begynner å snakke om? Vi snakker nå om network marketing, som du sier at WGI er. Jeg gir deg definisjonen som networkmarketing.no har på sine sider, den er i essens den samme som min. Du sa jeg har null peiling.. hvem er det som har null peiling?

 

Jeg leste på deres sider, fordi du sa jeg har null peiling. Da skjønner du vel min overraskelse når det står akkurat det samme der?

 

Selvfølgelig, men dette har ikke noe med selve nettverket å gjøre ihvertfall ikke for selskap som wgi, seven mm...les mer, det finnes en del ting som går på distributørnettverk, en ting er å reklamere for produkter, en annen ting er å verve en distributør, tror nok du har milevis igjen før du skjønner noe...du har bare risset litt i overflaten er jeg redd...

 

Ok, da får du opplyse meg du da. Du vet jo tydeligvis mye mer enn meg om dette. ROFL :laugh:

Endret av Nimzowitsch
Lenke til kommentar

Sorry, bomma med de pyramidegreiene, blanda med et tidligere innlegg....

 

I Network marketing må du skille mellom kunde (-produkt) og distrubutør...neh- her stopper jeg, no bli det klompa i karsken!

Kan nok ikke forklare gitt, går nok ikke....kanskje likegreit at du melder deg inn så du får se selv.... :laugh: .

 

Jeg tror du er i fare for å havne i synonymordboka som kverulant.

 

 

 

 

 

Har denne diskusjonen en ende?

 

Bygger ingen forsterkere? Ingen som vil bli fulle? Et eller annet enn wgi nå! Hva som helst, juleCD med Sissel f.eks.

Endret av frodeko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...