Gå til innhold

World games inc nå lovlig


JoaJoa

Anbefalte innlegg

Når du spiser pinnekjøtt i jula, får du ikke dårlig samvittighet for at det er slike som deg som gjør at mange sauer slaktes?  Nei, det går ikke an å tenke på alt og alle hele tiden. Kjenner du noen som har tapt penger på wgi? har de bare meldt seg inn og latt pengene stå der, så har de faktisk tjent penger.. Kan ikke kalle det andres ulykke da..

 

Er du virkelig så teit? mener du at alle tjener penger på wgi? ingen taper?

ikke rart wgi vokser seg så stort.

Fakta er vel mer at MANGEN sitter med store verdier, tar halvparten ut det de har raser wgi sammen.

Men vist det faktisk er slik at alle tjener penger, slik som du mener. Så er det jo rett og slett fantastisk. Må sitte en riking og pøse ut milliarder og smile og le.

 

Forklar meg gjerne hvor alle pengene kommer fra når ingen taper noe som helst!

 

Helt greit at 2000 kr ikke er så mye for de fleste i dag men for noen er 2000 kr ganske mye penger.

Gi heller litt til frelsesarmeen eller noe, mye bedre :yes:

Kall meg teit, gjør som du vil. Men det er et faktum at har man bare meldt seg inn og ikke gjort en ******* dritt, så har man tjent på det, men da må man ha vært medlem ved minst en split. Kan tru akkurat hva du vil, men det er harde fakta. Jeh har ikke sagt at alle vinner og ingen taper, men jeg spurte om han kjente noen.. siden han har kommest til å fått så dårlig samvittighet.

 

Men jeg tviler på at du leser alle postene her.. som jeg sa tidligere, det er ikke bare folk som sitter å spiller på aksjene, noen satser store penger på spillene. Og mer stabilt skal det bli etter hvert også, når disse "spille" medlemskapene kommer.

 

Som jeg har sagt tidligere, jeg har ikke peiling på hvor pengene kommer fra, å det driter jeg mildt sagt i, så lenge jeg tjener penger.. Kollapser det, ja da kollapser det. Men det er bedre å få tjene litt penger enn ingenting. Tar da som en selvfølge at jeg vinner å tjene opp summen jeg brukte på innmelding før alt kollapser, men det tar jeg bare som en utfordring og et smil :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JoaJoa, hvis jeg hadde formulert meg halvparten så bra som deg, hadde dette gått langt bedre, menmen, er utmatta no,tror ikke jegengang klarer å ha sex med dama når hu kommer hjem....

 

Når jeg tenker over det så er ikke disse forumene så helt ulikt nettverksmarketing.

 

I MLM bruker man å "lure" fok med på et møte, som er aller første innsyn i hva det går ut på, ikke et ord bør bli sagt før da....sånn veldig enkelt fortalt.

Nesten som å dra på tupperwareparty, bare at du ikke vet hva du går til...

 

En hyllest til alle kverulanter i signaturen min.... ;)

Endret av frodeko
Lenke til kommentar
I MLM bruker man å "lure" fok med på et møte, som er aller første innsyn i hva det går ut på, ikke et ord bør bli sagt før da....sånn veldig enkelt fortalt.

Nesten som å dra på tupperwareparty, bare at du ikke vet hva du går til...

Vet, min bror ville ha meg med, for da kom han gratis inn.. eller måtte han betale 100,-

 

En ting er helt sikkert, det er noen geniale mennesker som har startet dette.

Lenke til kommentar

Jævlig genialt, bare se på LR, parfyme som lukter sure sokker, men omsetningen er helt sinnsyk, samme med Nature`s Own og Herbalife (helsekostprodukter).

Dette er produkter folk egentlig ikke trenger, og kvaliteten er jo også tvilsom.

 

Hva hvis produktet er strøm? Bredbånd?

Dette er produkter som er mer vanlig i husholdning, dessuten er dette produkter du slipper å måtte selge om igjen til samme personen, vi må jo f.eks. ha strøm.Telefon har kommet, gjennom Seven, med PGOne.

 

Hvis suksessen er så stor med parfyme som i beste fall tiltrekker kakkerlakker (vet hva jeg snakker om, tanta mi driver med dette, får no dritt i gave hver jul)?

Hva skjer hvis man innfører disse produktene i nettverksmarkedsføring? Utgiftene på reklame og distribusjon er jo minimale, ingen får timelønn, kun provisjon, helt sinnsykt....prisene ville gått drastisk ned.

Telenor og Tele2 mistet over 100000 kunder til PGOne på fasttelefon på under ett år fra de startet (da gjennom Natures Own). Etter PGOne startet med mobil i høst har det strømmet inn over 10000 kunder pr mnd! Helt sinnsykt!

 

 

 

1-2-3, buksa ned

4-5, julegaven frem...

Endret av frodeko
Lenke til kommentar
Kall meg teit, gjør som du vil. Men det er et faktum at har man bare meldt seg inn og ikke gjort en ******* dritt, så har man tjent på det, men da må man ha vært medlem ved minst en split. Kan tru akkurat hva du vil, men det er harde fakta. Jeh har ikke sagt at alle vinner og ingen taper, men jeg spurte om han kjente noen.. siden han har kommest til å fått så dårlig samvittighet.

Som sagt, alle pengene kommer fra medlemene. WGI er avhengig av ett økende medlemsgrunnlag for å kunne fortsette å betale ut penger.

 

La oss si det slik: Du har ikke tjent før du faktisk har tatt ut pengene, og det er vel de færreste som tar ut enorme beløp, og mange lar vel bare spenna stå der. Altså, WGI er ikke god for alle pengene som står i systemet, men det går rundt så lenge det blir tilført penger via nye medlemmer og folk som oppgraderer medlemskapet sitt (det går ann ikke sant?) og spillingen. Når medlemsmassen ikke lenger stiger, eller når veldig mange forsøker å ta ut pengene sine omtrent samtidig, så vil hele systemet kollapse.

 

Om noen driver med dette, og er kyniske, kjør på, følg med på utviklingen. Når det tyder på at systemet står foran en kollaps (nye medlemmer kommer ikke til/mange forsøker å ta ut penger etc), selg dere ut fort som ******! Da kan dere tjene på dette. I realiteten er ikke WGI annet en lurepenger og fjas.

Lenke til kommentar

I teorien kan det vel opprettholde seg kun på inntektene fra gamling og spill bare folk spytter inn nok penger, men dette er langt ifra den veksten det har i startfasen. Og hvis det er fakta at de skal begynne med vanlig tipping osv. så er det jo ikke så halvgalt.

 

Men disse eventyrlige inntektene som man lokker med nå, er folk som verver en haug med folk under seg og som får aksjer i en tid da det kommer masse folk inn i systemet og legger ekstra press på markedet.. dette vil ikke vare i det uendelige.

Lenke til kommentar

Ser ut som mange ikke helt vet hva en splitt er for noe. Aksjene dine blir ikke mer verd etter en splitt. Har du 100 aksjer som hver er verd 10kr og aksjen splittes 1 to 2. så har du etter splitten 200 aksjer som hver er verd 5,-

 

Altså ingen økning i verdi. En verdi økning skjer kun hvis noen er villig til å kjøpe aksjer i selskapet til en høyere pris en dagens kurs.

Lenke til kommentar
Som sagt, alle pengene kommer fra medlemene. WGI er avhengig av ett økende medlemsgrunnlag for å kunne fortsette å betale ut penger.

 

La oss si det slik: Du har ikke tjent før du faktisk har tatt ut pengene, og det er vel de færreste som tar ut enorme beløp, og mange lar vel bare spenna stå der. Altså, WGI er ikke god for alle pengene som står i systemet, men det går rundt så lenge det blir tilført penger via nye medlemmer og folk som oppgraderer medlemskapet sitt (det går ann ikke sant?) og spillingen. Når medlemsmassen ikke lenger stiger, eller når veldig mange forsøker å ta ut pengene sine omtrent samtidig, så vil hele systemet kollapse.

 

Om noen driver med dette, og er kyniske, kjør på, følg med på utviklingen. Når det tyder på at systemet står foran en kollaps (nye medlemmer kommer ikke til/mange forsøker å ta ut penger etc), selg dere ut fort som ******! Da kan dere tjene på dette. I realiteten er ikke WGI annet en lurepenger og fjas.

Korrekt.

Hegnar.no har en rekke artikler om pyramidespill og aksjebobler (luftslott). Foreslår at folk tar en titt der.

 

Edit - Oppdatering med linker.

Endret av alexf
Lenke til kommentar
Det er ingenting som heter å selge seg ut, slutter vi, slutter wgi. Sånn funker det :cool: !

det er vel hele basisen til den dritten også...sålenge folk bruker mer penger enn hva de tar ut fra WGI går det bra....er vel bare å håpe....vi andre holder oss til økonomi ekspertene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...