Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Leicester


KANE2009

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som syns dommeren ikke gir Liverpool frispark når de skulle hatt?

Syns noen av fellingene av LFC-spillerene skulle vært blåst på

Dommeren har vært ræva. Når fa har bestemt at det skal slås ned på holding så hjelper det ikke at noen dommere gjør det og andre ikke. Faen Så irriterende, burde hatt straffe mot Tottenham sist kamp.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når atmosfæren på Anfield er på sitt beste, er den blant de beste i verden. Men det er ikke mange gangene i året den er virkelig bra. Skikkelig laber stemning, hører Leicester-fansen vel så godt.. Og dette er første kamp etter ekspansjonen? 

Jeg syns det har vært dårlig på Anfield i mange år nå.

Lenke til kommentar

Når atmosfæren på Anfield er på sitt beste, er den blant de beste i verden. Men det er ikke mange gangene i året den er virkelig bra. Skikkelig laber stemning, hører Leicester-fansen vel så godt.. Og dette er første kamp etter ekspansjonen?

Var suveren helt frem til lucas og mig dreit seg, kan skjønne at nervøsiteten tok overhånd da.
Lenke til kommentar

 

Når atmosfæren på Anfield er på sitt beste, er den blant de beste i verden. Men det er ikke mange gangene i året den er virkelig bra. Skikkelig laber stemning, hører Leicester-fansen vel så godt.. Og dette er første kamp etter ekspansjonen?

Jeg syns det har vært dårlig på Anfield i mange år nå.
Also true, ved uttak av de største oppgjørene
Lenke til kommentar

Virker som han er frosset ut dessverre. Var jo hele sagaen i sommer med at han ble sendt hjem fra treningsleir i USA grunnet dårlig holdning (kom for sent til trening etc). I etterkant av dette ble det vel hevdet at Klopp ville låne han ut, noe som aldri skjedde. Virker som Sakho dessverre har havnet på kant med Klopp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...