knut811 Skrevet 5. september 2016 Skrevet 5. september 2016 Hei. Lurer litt på muligheter for litt ekstra inntekt. Noen som veit om noe man kan gjøre hjemmefra på ettermiddag/kveldstid når det passer? Tenkter type telefonsalg eller lignende? Føler ofte jeg har mye tid til overs etter den vanlige jobben... greit å fått brukt denne tiden til noe fornuftig, istede for bare å kikke på tv osv.... Mvh Knut
pannehansen Skrevet 6. september 2016 Skrevet 6. september 2016 (endret) Har sett en del sånne "Svar på spørreundersøkelser og tjen penger" - Men det er som regel amerikansk. http://www.pollbuzzer.com Endret 6. september 2016 av pannehansen
1Dr.E Skrevet 6. september 2016 Skrevet 6. september 2016 En sommer var jeg vikar i 3 uker for avisbudet her jeg bor. Hun kjørte rundt med morgenaviser og reklameinnstikk fra 03:00 til 05:30 før hun dro på jobb på Høgskolen. Hadde jeg vært en skikkelig morgenfugl hadde jeg vurdert dette selv i dag. Radioen på, ikke en kjeft å se, og en rute man etterhvert kan utenat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå