Gå til innhold

Her er alle endringene i No Man's Sky-oppdateringene til PC


Anbefalte innlegg

Har troa på at dette spillet kan bli bra så lenge moddere tilføyer nye ting til spillet, men sånn som det er nå, så er det et dørge kjedelig spill.

Jepp! Vi får håpe de er åpne for community mods, og kjører åpent mod-community. Dette er et spill som kan overleve med hjelp av mods.

Dessverre har jeg mine tvil på at disse gutta ønsker at andre skal modifisere spillet sitt, da det ikke er noen standard at indie-developers har egne mod-tools og lignende.

Dessuten har de oppført seg så dårlig at jeg mistenker de vil være grådige og heller forsøke å lage alle mods (kremt, dlc mener jeg) selv.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Multiplayer, eller ikke. De viste et spill som aldri har eksistert på alle mulige måter.

Har jo også vist seg at det flotte startområdet i alle videoene han viste, har vært håndlaget for å presentere det fra best mulig vinkel og ikke procedurally generated slik han påsto. Morsomt hvor mye dritt som har kommet opp, men at de fremdeles har tjent haugevis pga saueflokken som forhåndskjøper spillet uten å vite hva de har kjøpt.

Lenke til kommentar

Jeg begriper fortsatt ikke hva som får folk til å tro at bjørneskinnet de har betalt for skal se sånn og slik ut lenge før bjørnen er skutt. Det er utrolig hva det lille teamet har klart å få til, men spillet er tydeligvis allikevel like gøy som man kunne håpe. Hvis en vet litt om spillutvikling så vet man at det er en prosess hvor mye testes og massevis av det må forkastes underveis. Noe holder ikke teknisk mål, noe viser seg å ikke tjene spillets underholdningsverdi og noe er bare umulig å få til med budsjettrammene.

 

Gir du penger før det er sluppet så er du i praksis en investor, og må innse at det er en risiko for at det ikke blir noe av eller at spillet blir helt annerledes enn det ble pitchet inn som.

 

Selvfølgelig er en demo av spillet som er laget et år eller tidligere før slipp håndlaget for å vise spillet i fra sin beste side. Jeg ville aldri trodd noe annet i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...