Rampage^ Skrevet 18. august 2016 Skrevet 18. august 2016 jeg sitter nå i sverige, og de er sure for at de tapte håndballkampen mot norge, Så de sender ikke nattens kamp. De sender i stedet friidrett. Tror ikke de hadde gjort det om sverige vant. Uansett, kan jeg få sumo til å tro at jeg er i norge?
H80 Skrevet 18. august 2016 Skrevet 18. august 2016 Ja, du må kjøpe tilgang hos en VPN-tilbyder som har servere i Norge. Jeg bruker CyberGhost. 1
stigfjel Skrevet 18. august 2016 Skrevet 18. august 2016 Ja, du må kjøpe tilgang hos en VPN-tilbyder som har servere i Norge. Jeg bruker CyberGhost. Eller gjøre som jeg har gjort, satt opp VPN på egen brannmur som router all trafikk til/fra Internett gjennom VPN-linken, slik at det ser ut som om du surfer hjemmefra (eller der du har plassert brannmuren).
siDDis Skrevet 18. august 2016 Skrevet 18. august 2016 Trenger ikkje VPN, kan også gjøres med å lage ein SSH proxy. Har du Linux/Mac heime og der du er så er det gjort på 10 sekund. ssh -D 9000 brukernavn@ip-adresse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå