Gå til innhold

Sapphire 9800pro klokking..

CALIE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Powerstrip.. Er det noen fare ved "å justere?" Noe som kan bli ødelagt eller får man bare artifacts og må skru ned litt igjen? Vil ikke ødelegge eller kjøre ustabilt.. :)

Skrevet

Jo det stemmer, du møter artifacts og eller at pcen/bildet fryser. Bare å stille ned når dette skjer. Kortet tar minimalt skade av dette, men kan på lang sikt få kortere levetid.

Skrevet

Ærlig...du har jo fått en radeon 9800 pro....hva trenger du å overklokke....den parkerer jo alle spill på markedet og slikt nå....Hvis du vil overklokke....først skaffer du noen skikkelige kjølere til den for å få levetiden lengre samtidig som det reduserer antallet varmegrader....men...du kan hvis du vil...overklokkingsånd..men alt kan skje...så ha litt penger i reserve...

Skrevet
Ærlig...du har jo fått en radeon 9800 pro....hva trenger du å overklokke....den parkerer jo alle spill på markedet og slikt nå....Hvis du vil overklokke....først skaffer du noen skikkelige kjølere til den for å få levetiden lengre samtidig som det reduserer antallet varmegrader....men...du kan hvis du vil...overklokkingsånd..men alt kan skje...så ha litt penger i reserve...

har man mange mhz så vil man ha fler..

Skrevet

Det er dataversjonen av 3-fots syken... Mye vil ha mer.

Skrevet

Huff, jeg vil bare nevne at jeg, og andre her på forumet begynner å bli lei av "Hvor mye kan jeg klokke det og det kortet" - da det IKKE er noe fasitsvar.

Les nybegynnerguiden og finn det ut selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...