Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Varsellampe for lys(Golf 5)


Anbefalte innlegg

Hei, 

 

Jeg har skiftet ut hele lykterhuset på begge sider på min VW Golf V 2005-modell. Helt standard, ikke noe xenon eller noe. Etter å ha satt over alle pærer osv, så funker alle lysene, men det lyser i dashbordet for lys(lyspære med utropstegn). Jeg har sjekket at alle pærene sitter og funker og at høydejusteringen funker, men varsellampen forsvinner ikke. 

 

Er det noen som har en idé om hva som er feil eller hva jeg bør gjøre?

 

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mener å huske er at vis du vrir om nøkkelen  til "ON" og lar den stå at den vil gi deg indikasjon på hvem pære som har ryki.

 

sjekket også bremselys og ryggelys?

 

Jeg var så dum å lot noen andre stå foran bilen og bekrefte at alle lys funket første gangen. 

Fant ut i går kveld at det er parklysene som ikke lyser. Men jeg har sjekket koblingen og at de sitter riktig, men begge funker ikke, så lurer på om det er noe annet en pærene som er feil. Jeg har sett nå et par steder at det er "City lights" ved siden av blinklysene. Jeg kan ikke huske å ha tatt de ut av de gamle lyktehusene eller satt noe inn ved siden av blinklysene. Men om de ikke er satt inn, så forklarer vel ikke det at parklysene ikke fungerer. Eller kan det være en kobling der? Jeg har ikke bilen før ikveld, men tipper jeg kommer til å måtte skru det fra hverandre igjen for å få ut lykterhusene og sjekke alt på nytt. 

 

Noen som forresten har en idé om hva slags pærer det er på parklysene, så kan jeg like så greit bytte de ut samtidig? 

 

Tusen takk for hjelpen så langt! 

 

Mvh

Thomas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...