Gå til innhold

RYKTE: – iPhone 7 kommer ikke med fysisk hjemknapp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da slipper Apple at folk kjøper uoriginale skjermer når de knuser dem.

Hvis hjemknappen med fingeravtrykksensoren ikke kan flyttes over så kan man ikke mekke selv lengre,

Skrevet (endret)

Merkelig. Apple klarer ikke å lage en trykkfølsom mekanisme som gir den samme følelsen som en fysisk knapp, så hva er egentlig årsaken til dette?

Er det for å øke den forventede levetiden til hjem-knappen? Er det for å bedre kunne registrere fingeravtrykk? Uansett så bør det være en ganske god grunn, for i likhet med de fleste andre er jeg relativt fornøyd med fysiske knapper som kan trykkes ned på iPhone-modellene som eksisterer i dag, og blant dem jeg har eid har hjem-knappen aldri vært kilden til problemene i sammenheng med slitasje.

Endret av f1zzy
Skrevet

Merkelig. Apple klarer ikke å lage en trykkfølsom mekanisme som gir den samme følelsen som en fysisk knapp, så hva er egentlig årsaken til dette?

Er det for å øke den forventede levetiden til hjem-knappen? Er det for å bedre kunne registrere fingeravtrykk? Uansett så bør det være en ganske god grunn, for i likhet med de fleste andre er jeg relativt fornøyd med fysiske knapper som kan trykkes ned på iPhone-modellene som eksisterer i dag, og blant dem jeg har eid har hjem-knappen aldri vært kilden til problemene i sammenheng med slitasje.

Hvis iPhone 7 blir vannsikker fjerner de nok hjem-knappen for å gjøre jobben sin lettere. Det kan også være bedre margin med trykkfølsomme knapper, og Apple er alltid interessert i å tjene penger.

Skrevet

Jeg merker ikke forskjell på falsk og ekte knapp på MacBook, så det er mulig at iPhone 7 blir like realistisk.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...