Gå til innhold

Lage setning av 3 ord gitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Villdyr!", ropte Elise til trollet som jaget henne, men trollet var bare helhjertet glad i å gi klemmer.

Foto
Fot
Fottøy

• Hjerte 1
Skrevet

Åge var en ekstremt overlegen gårdbruker som stadig endte opp i krangler med naboer, ansatte på rådhuset og fandens oldemor over alle slags fillesaker fordi han mente han kunne mer enn dem.

Penn
Nugatti
Fjellside

Skrevet

Petter mistet pennen sin da han midt i rapportskrivingen prøvde å smøre nugatti på en brødskive mens han satt på en fjellside.

Matematikk

Informasjon

Særbehandling 

Skrevet

Johnny, en maktsyk actionfigur av en statsleder, prøvde å tvinge befolkningen til å ta opp næring fotosyntetisk for å skape den grønneste staten noensinne 😳

Oppdragsgiver

Villmark

Inntekter 

Skrevet

Jeg mistet neglefilen min på ferie i Mallorca, men det gjør ingenting for jeg fikk kjøpt meg noen teposer med spennende smaker.

Hund
Gaming
Kontorjobb

Skrevet

Geir hatet jobben sin som nattevakt på lokalet da han oppdaget at det hadde vært karneval der på dagen, og tema var folkedrakter, så det lå strødd med tørkler og ullsokker overalt.

Junta
Eggedosis
Borrelås

Skrevet

Bente jogget toppløs rundt i joggedress, noe som endte heller dårlig da glidelåsen i jakken plutselig åpnet seg helt ned og hun tenkte "jeg ville heller tatt skikkelig mageplask i et basseng..."

Løk
Bolle
Spisepinner

Skrevet

Hageslangen fikk full utløsning og sprutet overalt mens Dorthe som hadde tatt sovepiller  lå og sov på plenen.

Merkelig

Litteratur

Eskapader 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...