Gå til innhold

Lage setning av 3 ord gitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke vant med det ordet der, ergometersykkel. Har ikke vært bortig det ordet der heller. Når jeg googlet det, da så jeg hva det var.

Tilbake til leken:

Bertine trente på en treningsykkel og klarte og slå personlig rekord, dermed fikk hun en tennisracket som premie, det måtte de feire med vafler.

Gothik

Søt

Kroppshår

Skrevet

Scarvo forsto ikke hva Gothik betydde, så han håper at TheDarkSapling-SCM er søt og lar han slippe unna uten å måtte barbere vekk alt av kroppshår.

Brettspill
Avis
Anime

Skrevet

En av de mange konspirasjonsteoriene som omhandler Covid-19, er at det skal kommet til jorden via en kapsel som styrtet ned fra verdensrommet.

Vestlending
Nordlending
Sørlending

Skrevet (endret)

Har du hørt den om sørlendingen, nordlendingen og vestlendingen som satt på en bar, først sier sørlendingen, gi meg en gammel dansk takk og fikk et speil, så sier nordlendingen gi mæ einn pina colada og fikk pinadø både en cola og en lada, så til slutt sier vestlendingen gi meg en vassdram og får et halvfullt glass med vodka og en billett hjem til Bergen, og bartenderen som var østlending, ja han mistet kanskje kundene sine, men unnet da seg selv en jägerbomb og gikk ut for å jakte flere.

Løve
Sorgenfri
Eurovision

Endret av Pliscin
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Scarvo skrev (46 minutter siden):

Hva betyr sorgenfri? :)

Det er en resturante i Oslo som heter Sorgenfri. Jeg tror det er det han mener, er ikke sikker altså. :huh: Med litt Google søk så fant jeg en god del med det orde/navnet. :yes:

Endret av TheDarkSapling - SCM
Skrevet (endret)

Tre karer oppdager at det er bare en saltchips igjen i bollen, dermed ble det den enorme vannkrigen mellom dem, ene hadde vannpistol, andre hadde vannballonger og den siste brukte hageslangen.

Chillipulver
Onanere
Fyllefest

Endret av TheDarkSapling - SCM
Skrevet

Fyllefesten tok helt av når flere av gutta bestemte seg for å onanere hverandre mens de sniffet chilipulver.

Tombola
Fryseboks
Permittering 

• Liker 1
Skrevet

På grunn av at Covid-19 viruset smitter via luftveiene, kom FRP med in innstilling til Stortinget om privatisering av alle dagens offentlige helseinstitusjoner, på bakgrunn av en undersøkelse som viste at ansatte ved offentlige sykehus hoster mer enn ansatte ved private sykehus, noe som gjenspeiler sneversynet i deres politikk.

Hydraulikk
Viking
Paraplydrink

• Liker 1
Skrevet

Etter å ha gått til innkjøp av nye Adidas-sko, samt solsikkefrø til senere baking, bestemte Frank seg for å avslutte kvelden med å lytte til albumet Kvass, utgitt av det norske metalbandet Kampfar.

Spabehandling
Dialekt
Vindmølle 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...