Gå til innhold

Lage setning av 3 ord gitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kent hadde ikke snøring på hvordan man spilte ludo, så han tok en telefon til lekebutikken og spurte hvorfor i alle dager de hadde solgt han et uforståelig spill.

Elektrolyse, Harelort, Bergingsbil

Skrevet

Didrik hadde spilt så mye Portal at han trodde han hadde fått Potralevner i det virkelige liv, han lagde en sirkel av bananer og gikk gjennom den, men på den andre siden ventet ikke annet en den samme gamle tilværelsen som før, et miserabelt råttent liv.

Laurbærblad, Tinnitus, Skismøring

Skrevet

Bandet Mogwai hadde en transformasjon på midten av 2000-tallet, der de endret stil så radikalt at en skulle tro en forbannelse hadde befestet samtlige medlemmer.

Kjetting, Garasje, Pungrotte

Skrevet (endret)

En pungrotte hadde klart å tveile seg inn i kjettingen, så en hjelpsom kar måtte ta dyret og kjetting hauen med seg inn i garasjen får å kutte opp for å befri den.

Edit: Jeg vet at ordet tveile er feil skrevet. Er ikke sikker på hvordan det ordet jeg prøver å si skrives. :confused:  :hmm:  Det viktigste er at settningen er forståelig.  :wee:

Krokkan, Dynn (gjørme), Mogwai (fra Gremlins)

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Skrevet

"No må du hænt krokkanj som ha døtti ned i dynna kjerring!" sa Mogwai til kona si etter at han mistet slukene nedi ei myr på vei til et tjern de skulle fiske i.

Flakslodd, Brannbil, Hasjbaron

Skrevet

Jeg ønsket å gå til anskaffelse av en brukt Dakimakura, men når jeg fikk høre at den var uvasket, så avslo jeg handelen uten å nøle. 

Urettferdig, deprimert, forbanna 

Skrevet

Da Georg fikk høre at han ikke besto eksamen i nynorsk ble han fly forbanna og klagde i urettferdighetens ånd, før han trakk seg tilbake til rommet sitt og ble mer og mer deprimert.

Kappløp, Buljong, Advokatsønn

Skrevet

En mann måtte på legevakta etter at uforsiktig omgang med trolldom påførte ham en forstrekt penis.

Snøstorm, Mai (måned), kriseberedskap

Skrevet

Alle lo når Einar påstod at jorda var flat, men nå, 15 år senere er han blitt entreprenør og millionær, og selger dumpere, veivalser og andre valser så det synger etter.

Hoggorm, 1945, Joikakaker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...