Spragleknas Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 (endret) Hei!Jeg har sendt en mail to ganger tidligereom for å få et KID nr. Legger ved den siste. -------------------------------------------------------------------------------- Sendte denne mand. 17.11. Hadde vært greit med et svar snart... sender den derfor igjen. Det kan ikke være noe poeng med online support dersom det tar over en halv uke! ----- Original Message ----- From: "teknisk-support" <[email protected]> To: <[email protected]> Sent: Monday, November 17, 2003 12:55 AM Subject: [no.tiscali.com #62674] Mistet faktura > Kjære kunde, > Takk for din henvendelse til [email protected] > Dette er en automatisk respons til din epost angående > "Mistet faktura", > > Din henvendelse er nå journalført med referansenummer [no.tiscali.com #62674] og vil bli behandlet så raskt som mulig. > > Vær vennlig inkluder referansenummeret i emnelinjen for all framtidig korrespondanse om denne henvendelsen. For å gjøre dette må du gjerne svare på denne meldingen. > > For alle henvendelser om din konto er det viktig at du inkluderer ditt kundenummer, samt navn og adresse i din henvendelse. Dersom du ikke gjorde det, kan du svare på denne meldingen og sende oss denne informasjonen. > > Kundenummeret mottok du når du registrerte deg som kunde og du kan finne det på din faktura. > > > > Med Vennlig Hilsen > Tiscali AS > [email protected] > > Kopi av din henvendelse: > ------------------------------------------------------------------------- > Hei! > Som emnefeltet tilsier har jeg mistet min siste faktura. > Jeg lurte på om dere kunne sende meg KID nr. til denne. > > Info.: > CUSTOMER_CODE=######### CUSTOMER_PASSWORD=#########> > Faktura nr.: 00374448 > Periode: 28.8-27.10 > Forfallsdato.: 12/11 :-) > -------------------------------------------------------------------------------- Det er nå over en uke siden og ikke noe respons! Jeg tok mot til meg og ringte ... ventet over 45 min (der jeg ble fortalt gang på gang at jeg kunne nå dere på mail!!!). Pluselig sier stemmen: Du er nå nr. 1 i køen. Så: Forsvinner samtalen!!!! Dere legger på!!!!! Før jeg får kommet frem!!! Kan du/Dere skjønnne min frustrasjon? Hva pokker vil dere jeg skal gjøre? Skrive brev? Sende bud? KAN JEG FÅ KID NR. MITT TIL FORRIGE REGNING FØR DERE SENDER INKASSOVARSEL (som er første purring)!!! Kopi blir lagt ut på HW forum. Det gjør også eventuelle (?) svar. EDIT: Fjernet passord og kundenr Endret 25. november 2003 av JEG76
faust_ Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Nå er jo ikke Tiscali flinkeste gutt i klassen angående fakturering. Heldigvis for meg slår det positivt ut avogtil også. Tullingene GLEMTE å fakturere oss for første to måneder.
johndoe144 Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Bruker Tiscali Lindorff til faktureringen, eller "tar de seg av det" selv?
Spragleknas Skrevet 25. november 2003 Forfatter Skrevet 25. november 2003 Lindorff... ... mye rot ja!
Spragleknas Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Skrevet 8. desember 2003 Oppdatering: 2 uker er gått ... fremdeles ikke noe svar Skal du ha "bredbånd" (smalbånd?) og kan tenke deg muligheten for support; Ikke velg Tiscali ! (Linjene er ellers greie)
Spragleknas Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Skrevet 9. desember 2003 Sender dem til [email protected]... får autoreply fra tekn. support bare.. Har send til flere adresser.
Delvis Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Tiscali er noe jeg sterkt vil fraråde. Skift leverandør. Ellers nytter det å ringe Lindorff og forklare sakene som det er. Da hjelper de hvertfall meg, eneste du bør være snar og si at du ikke vil bli satt over til Tiscalis telefonkø, ellers gjør de gjerne det. Tiscali er ikke sanne. Har hatt ufattelig mye møye med dem. Nå sist har de begynt å sende meg faktura og senere purring på et abonnement jeg aldri har hatt! Og som henviser til perioder lenge etter at jeg gikk over til TELE 2 Ikke får jeg heller noe reaksjon på mail, de bare sender nye purringer. Men har fått hjelp av Lindorff. De har stoppet Tiscalis rett til å purre mer, og sendt dem melding at de må kontakte meg og forklare seg til meg. Det er mange uker siden og jeg hører ingenting. De kan nok ikke komme noen vei med det, men det er så smålig at de driver å prøver seg på den måten. Terror er nærliggende å kalle det. Hadde de brukt vett tidligere hadde jeg vært kunde den dag i dag. Det eneste de oppnår er å hisse opp folk og miste kunder. Fatter ikke hva de tenker på.
PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Lindorf er liksom de man helst ikke vil ha noe å gjøre med... Alltid tull med Lindorf...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå