Gå til innhold

Hva syns dere om denne bærbære pcen?


Anbefalte innlegg

Skal du ha windows så ikke kjøp med 2GB RAM. Da skal du vite en del om OSet for at det skal gå noenlunder ok.

 

Du synes 12" er for lite, men er villig til å akseptere absolutt bunnskrap av alt annet på maskinen. Du kommer til å sitte der med noe plastsøppel som er tregt som juling, har batteritid på 5 minutter og hvor alt på skjermen ser ut som det er fra Minecraft.

Så du mener den pcen er så ræva at den såvidt fungerer?

 

Greit at det ikke er verdens beste PC, men at det skal ha en batteritid på 5 min(?) har jeg ikke troa på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er hva folk sier om pcen jeg linka til:

 

-Fikk denne idag, rask levering og kjempefin pc :) jeg er kjempefornøyd og kan bruke den fast når jeg skriver på nettet :) anbefales

 

-Dette er en PC som er å anbefales på de sterkeste litten å lett utrolig grei å bruke

 

- Knall bra pc, ingenting negativt med den, helt perfekt, lurt og restarte den før orntlig bruk ettersom det ligger virus innpå den når man kjøper den, men med eog restarte ogen og slette alt og legge opp pcen på nytt er virkelig og anbefale, nå har den ingen virus og er helt perfekt :-) Anbefaler alle til og kjøpe denne de som ikke bruker pcen til så mye, jeg kan ha oppe 12 internettsider og skype samtidig uten en eneste klæsj :-) Løp og kjøp, store og små :-D Virkelig anbefalt til alle som en og tru meg, du vil se det :-)

 

Det er hva folk sier om pcen p

Lenke til kommentar

Dette er hva folk sier om pcen jeg linka til:

 

-Fikk denne idag, rask levering og kjempefin pc :) jeg er kjempefornøyd og kan bruke den fast når jeg skriver på nettet :) anbefales

 

-Dette er en PC som er å anbefales på de sterkeste litten å lett utrolig grei å bruke

 

- Knall bra pc, ingenting negativt med den, helt perfekt, lurt og restarte den før orntlig bruk ettersom det ligger virus innpå den når man kjøper den, men med eog restarte ogen og slette alt og legge opp pcen på nytt er virkelig og anbefale, nå har den ingen virus og er helt perfekt :-) Anbefaler alle til og kjøpe denne de som ikke bruker pcen til så mye, jeg kan ha oppe 12 internettsider og skype samtidig uten en eneste klæsj :-) Løp og kjøp, store og små :-D Virkelig anbefalt til alle som en og tru meg, du vil se det :-)

 

Det er hva folk sier om pcen på netonnet.

Endret av Kim1111
Lenke til kommentar

 

Kjøp den da, sikker på de folka har like god greie på PC som de har rettskriving.

Hvilken bedre PC får jeg til maks 2k?

 

 

Nå må du begynne å fatte at det er marginalt med forskjeller på en pc til 2000,- og du kan lete deg grønn uten at du vil oppleve store forskjeller. Skal du ha en pc med min 14 skjerm så er det det du har funnet selv og det andre har tipset om. Hadde du gått ned til 11,6 hadde du fått en maskin som yter 70% bedre men til slutt ditt valg og man får det man betaler for dessverre. Denne hadde jeg kjøp i dag og egentlig den enste jeg vil anbefale som et godt kjøp med god skjerm og hardware ellers. http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/SATZ30B10W/toshiba-satellite-z30-b-10w-13-3-barbar-pc

Lenke til kommentar

Det nærmeste du kommer til noe mer brukbart med lav pris er denne: https://www.dustinhome.no/product/5010889938/b50-10?ssel=false&utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637146198

 

Du må tenke på at skal du bruke denne antagelig flere hundre timer fremover er det verdt å bruke litt penger på det, mer enn 1500kr. 32gb lagringsplass holder ikke skal du lagre noen bilder/filmer ect. 

 

Skjønner ikke hvordan folk blåser av 1000+ på resturanter de bruker en halvtime på å spise maten, men teknologi de skal bruke i årevis hundrevis av timer skal de absolutt ikke bruke penger på. 

 

Men det er bare meg. Du har fått noen tips allerede så du får se hva du bestemmer deg for. 

Lenke til kommentar

Det nærmeste du kommer til noe mer brukbart med lav pris er denne: https://www.dustinhome.no/product/5010889938/b50-10?ssel=false&utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637146198

 

Du må tenke på at skal du bruke denne antagelig flere hundre timer fremover er det verdt å bruke litt penger på det, mer enn 1500kr. 32gb lagringsplass holder ikke skal du lagre noen bilder/filmer ect.

 

Skjønner ikke hvordan folk blåser av 1000+ på resturanter de bruker en halvtime på å spise maten, men teknologi de skal bruke i årevis hundrevis av timer skal de absolutt ikke bruke penger på.

 

Men det er bare meg. Du har fått noen tips allerede så du får se hva du bestemmer deg for.

Det er jo derfor jeg har et budsjett på 2k. Jeg vet at en data til de pengene ikke er verdens beste, men når jeg får en brukendes PC til 1,5k som klarer å brukes til surfing? Ja takk

Lenke til kommentar

 

Det nærmeste du kommer til noe mer brukbart med lav pris er denne: https://www.dustinhome.no/product/5010889938/b50-10?ssel=false&utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637146198

 

Du må tenke på at skal du bruke denne antagelig flere hundre timer fremover er det verdt å bruke litt penger på det, mer enn 1500kr. 32gb lagringsplass holder ikke skal du lagre noen bilder/filmer ect.

 

Skjønner ikke hvordan folk blåser av 1000+ på resturanter de bruker en halvtime på å spise maten, men teknologi de skal bruke i årevis hundrevis av timer skal de absolutt ikke bruke penger på.

 

Men det er bare meg. Du har fått noen tips allerede så du får se hva du bestemmer deg for.

Det er jo derfor jeg har et budsjett på 2k. Jeg vet at en data til de pengene ikke er verdens beste, men når jeg får en brukendes PC til 1,5k som klarer å brukes til surfing? Ja takk

 

Ok, virker som om du har bestemt deg så du får bare gå for den du tenkte så rapportere tilbake hvordan den var :)

Endret av PgUp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det er jo derfor jeg har et budsjett på 2k. Jeg vet at en data til de pengene ikke er verdens beste, men når jeg får en brukendes "PC" til 1,5k som kanskje klarer å brukes til surfing? Ja takk

Fixed

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Har fått pcen, og den var ikke verdens raskeste nei. Er det pga den er ny, eller er den virkelig sånn?

 

Heldigvis har jeg 30 dagers returrett.

Den er raskere i starten, den vil bare bli tregere og tregere. Særlig siden det er så latterlig liten lagringsplass. Kan ikke si jeg er overrasket akkurat, vi prøvde å advare. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har fått pcen, og den var ikke verdens raskeste nei. Er det pga den er ny, eller er den virkelig sånn?

 

Heldigvis har jeg 30 dagers returrett.

 

Jøss, hvem hadde trodd det? Synd det var ingen som advarte deg mot det. 

Lenke til kommentar

Som andre har skrevet, tenker du å kjøpe en så billig laptop til surfing så vil du få mer glede av å kjøpe et nettbrett til samme prisen. Du vil nok få nok en opplevelse som du fikk hvis du ikke øker budsjettet litt. Men go for it hvis du vil ha den du linket nå, bedre enn den forrige vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...