Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har vondt i føttene. Feil sko?


Håkonv

Anbefalte innlegg

Hei. Har no vpre plaget med føtene ganske lenge. Kanskje 6mnd til 1 år.

Først fekk jeg ryggplager plutselig, men med fysio og trening gjør ikke den så vondt lenger. Mens jeg hadde vondt i ryggen eller på slutten av det, fekk jeg vondt i føttene, det er helt opp med hofta og rundt kne området, kan ikke strekke ut føttene skikkelig uten å få skikkelig vondt... før jeg fekk ryggplagen og ibegynnelsen så gjekk jeg i tresko, fekk tips om å slutte med tresko når jeg klaget over ryggplagene, det har vel kanskje hjulpet, men nå ej jeg stuck med det i føta. Skoene jeg bruker nå er joggesko til 2000,- trodde da at til dyrare til betre.. men nå er jeg litt klokere og skjlnner at kanskje jeg bør ha med demping og litt sann forskjellig kanskje. Tror skoene jeg bruker nå er flate, er ikke sikker. Kan fortsatt ikke så mye om sko.

 

Hvor kan jeg teste hvilken sko type jeg bør ha for føttene, ryggen og kanskje andre ting?

Andre tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjør vondt rundt kne området og hofte området, mest hofte området.

Det er stikkende smerte tror jeg, kan ikke så mye om forskjellig smerte, tror det blir mer verkende smerte når jeg har stått eller gått en stund.

Bevegelser som gjør spesielt vondt er når jeg strekker ut foten å har den fram eller mot siden, gjør vondt når jeg skal ha foten fram når jeg går, så kan ikke ta lange steg. Gjør ekstra vondt når jeg i tilleg til å ha foten strekt å ha den fram bøyer fotbladet oppover.

 

Kan ha fotbladet opp om jeg bøyer foten ved kneet. Om foten er rett ned kan jeg bøye fotbladet uten å kjenne noe. Om foten er rett ned kan jeg ogso strekke den uten å kjenne noke.

 

Gjør også vondt om jeg trykker når jeg bæsjer, så kan ikke trykke så hardt. Da kjenner jeg blodet pumpe i hofta.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fått meg spesielsåler, eller "fotsenger" til begge føttene og det er helt insane hvor stor effekt disse har.

 

Jeg har tatt dette opp med flere leger iløpet av mange år men jeg har aldri blitt tatt seriøst.

Den ene fastlegen min presterte tilogmed å henvise meg til G-sport der det sto ei 16 år gammel jente med et speil og skulle se på beina mine.  Alle legene som har sett foten min har vært enig i at jeg er plattfot og at beina mine ikke er like.

 

Jeg har ALLTID smerter i venstre fot og etter en arbeidsdag er foten så stiv at jeg ikke kan bøye foten til siden.

Jeg begynte for noen år siden å gå med stokk for å avlaste foten på fritiden og jeg har begynt å bli plaget med smerter i hoftene og ryggen. Det føles som lyn som slår opp fra låret igjennom hofta, ryggen og nakken. Når det er hektisk på jobb har jeg rett og slett vært sengeliggende hjemme for å klare neste arbeidsdag.

 

10 år og 4 leger tok det før jeg tilslutt ventilerte frustrasjonen min ovenfor legen min og krevde henvisning til spesialist. Jeg ble så sendt til en lokal ortoped som konkluderte med at, jo jeg var plattfot og skeiv i alle vinkler men han hadde en holdning som tilsa at dette ikke var noe problem. Han henviste meg uansett videre til spesialist som skulle ta nøye undersøkelser og vurdere hjelpemidler.

 

Da ble jeg informert om at det var sjelden han så noe så ille. Jeg var visst plattfot på en fot og motsatt, altså overpronert, på den andre slik at jeg har gått skeivt og føttene mine har fått helt føkked up belastning hele livet.   Jeg fikk innvilget støtte til disse svindyre sålene og hadde veldig liten tro på at noe så lite kunne hjelpe så mye....   men fy fader så godt de gjorde!

 

Nå kan jeg gå hele dagen på jobb og resten av kvelden hjemme uten problemer. Jeg har ikke vondt i det hele tatt lenger.

 

Poenget var altså at du må gå til legen og kreve. Det er tydelig at disse plagene ikke blir tatt seriøst og det må du gjerne konfrontere legen med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fått meg spesielsåler, eller "fotsenger" til begge føttene og det er helt insane hvor stor effekt disse har.

 

Jeg har tatt dette opp med flere leger iløpet av mange år men jeg har aldri blitt tatt seriøst.

Den ene fastlegen min presterte tilogmed å henvise meg til G-sport der det sto ei 16 år gammel jente med et speil og skulle se på beina mine. Alle legene som har sett foten min har vært enig i at jeg er plattfot og at beina mine ikke er like.

 

Jeg har ALLTID smerter i venstre fot og etter en arbeidsdag er foten så stiv at jeg ikke kan bøye foten til siden.

Jeg begynte for noen år siden å gå med stokk for å avlaste foten på fritiden og jeg har begynt å bli plaget med smerter i hoftene og ryggen. Det føles som lyn som slår opp fra låret igjennom hofta, ryggen og nakken. Når det er hektisk på jobb har jeg rett og slett vært sengeliggende hjemme for å klare neste arbeidsdag.

 

10 år og 4 leger tok det før jeg tilslutt ventilerte frustrasjonen min ovenfor legen min og krevde henvisning til spesialist. Jeg ble så sendt til en lokal ortoped som konkluderte med at, jo jeg var plattfot og skeiv i alle vinkler men han hadde en holdning som tilsa at dette ikke var noe problem. Han henviste meg uansett videre til spesialist som skulle ta nøye undersøkelser og vurdere hjelpemidler.

 

Da ble jeg informert om at det var sjelden han så noe så ille. Jeg var visst plattfot på en fot og motsatt, altså overpronert, på den andre slik at jeg har gått skeivt og føttene mine har fått helt føkked up belastning hele livet. Jeg fikk innvilget støtte til disse svindyre sålene og hadde veldig liten tro på at noe så lite kunne hjelpe så mye.... men fy fader så godt de gjorde!

 

Nå kan jeg gå hele dagen på jobb og resten av kvelden hjemme uten problemer. Jeg har ikke vondt i det hele tatt lenger.

 

Poenget var altså at du må gå til legen og kreve. Det er tydelig at disse plagene ikke blir tatt seriøst og det må du gjerne konfrontere legen med.

Hørest ut som der er noe sånt jeg også har, bare ikke like ille. Takk ?

Lenke til kommentar

At slike såler er mer eller mindre magiske merkes godt uten spesialist Zim. Har et par turboots og etter en god stund på beina med dem så er det et helvete, har sånne sandaler som holdes på plass av en snor mellom stortåa og den ved siden av og de er faktisk bedre. Det er utrolig hvor stor forskjell det er på skotøy og hvordan foten hviler på sålen.

 

Jeg har slitt med knærne siden jeg var liten og noe av det beste jeg har hatt  er et par arbeidssko til ca 2.000,- og diverse billige joggesko. Det som er viktig er at man ikke holder kroppen oppe med kun hælen og den saken som tærne er festet til (vet ikke navnet :p ). Da blir det på en måte som at jeg balanserer konstant. Når jeg får støtte under hele foten så blir det bra.

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar

Det var ikke så ille for meg heller når jeg var yngre.

Dette er nok noe som bare baller på seg.

 

Foten har plaget meg sålenge jeg kan huske i voksen alder, men hoftene begynte senere og ryggen og nakken etter det.

Plagene i foten gir meg en feil gange fordi jeg går halt alltid og det føkker opp hoftene og ryggen så jeg antar det er viktig å få hjelp i ung alder.  Jeg er fortsatt litt plaget med hofter og rygg i enkelte stillinger men jeg antar det er på grunn av at jeg har gått feil så lenge at jeg kanskje har skadet noe. Jeg halter til tider litt fortsatt men det er bare fordi jeg har gått halt så lenge at jeg glemmer at det ikke gjør vondt.

 

http://www.och.no/

 

Det var det siste leddet jeg var hos og de som hjelp meg.

Lenke til kommentar

Ja, blir verre med tiden. Når det går for langt så blir det jo slitasjeskader og for noen så er det da for sent. Jeg synes det er merkelig at man blir sendt til fysioterapeut for en lav terskel og ikke til folk som tenker på hvordan man står og går.

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fått meg spesielsåler, eller "fotsenger" til begge føttene og det er helt insane hvor stor effekt disse har.

 

Jeg har tatt dette opp med flere leger iløpet av mange år men jeg har aldri blitt tatt seriøst.

Den ene fastlegen min presterte tilogmed å henvise meg til G-sport der det sto ei 16 år gammel jente med et speil og skulle se på beina mine.  Alle legene som har sett foten min har vært enig i at jeg er plattfot og at beina mine ikke er like.

 

Jeg har ALLTID smerter i venstre fot og etter en arbeidsdag er foten så stiv at jeg ikke kan bøye foten til siden.

Jeg begynte for noen år siden å gå med stokk for å avlaste foten på fritiden og jeg har begynt å bli plaget med smerter i hoftene og ryggen. Det føles som lyn som slår opp fra låret igjennom hofta, ryggen og nakken. Når det er hektisk på jobb har jeg rett og slett vært sengeliggende hjemme for å klare neste arbeidsdag.

 

10 år og 4 leger tok det før jeg tilslutt ventilerte frustrasjonen min ovenfor legen min og krevde henvisning til spesialist. Jeg ble så sendt til en lokal ortoped som konkluderte med at, jo jeg var plattfot og skeiv i alle vinkler men han hadde en holdning som tilsa at dette ikke var noe problem. Han henviste meg uansett videre til spesialist som skulle ta nøye undersøkelser og vurdere hjelpemidler.

 

Da ble jeg informert om at det var sjelden han så noe så ille. Jeg var visst plattfot på en fot og motsatt, altså overpronert, på den andre slik at jeg har gått skeivt og føttene mine har fått helt føkked up belastning hele livet.   Jeg fikk innvilget støtte til disse svindyre sålene og hadde veldig liten tro på at noe så lite kunne hjelpe så mye....   men fy fader så godt de gjorde!

 

Nå kan jeg gå hele dagen på jobb og resten av kvelden hjemme uten problemer. Jeg har ikke vondt i det hele tatt lenger.

 

Poenget var altså at du må gå til legen og kreve. Det er tydelig at disse plagene ikke blir tatt seriøst og det må du gjerne konfrontere legen med.

Løsningen er opptrening av foten. Dette skulle vært gjort av fysioterapeut for lenge siden. Såler er SYMPTOM-behandling.

Lenke til kommentar

Det gjør vondt rundt kne området og hofte området, mest hofte området.

Det er stikkende smerte tror jeg, kan ikke så mye om forskjellig smerte, tror det blir mer verkende smerte når jeg har stått eller gått en stund.

Bevegelser som gjør spesielt vondt er når jeg strekker ut foten å har den fram eller mot siden, gjør vondt når jeg skal ha foten fram når jeg går, så kan ikke ta lange steg. Gjør ekstra vondt når jeg i tilleg til å ha foten strekt å ha den fram bøyer fotbladet oppover.

 

Kan ha fotbladet opp om jeg bøyer foten ved kneet. Om foten er rett ned kan jeg bøye fotbladet uten å kjenne noe. Om foten er rett ned kan jeg ogso strekke den uten å kjenne noke.

 

Gjør også vondt om jeg trykker når jeg bæsjer, så kan ikke trykke så hardt. Da kjenner jeg blodet pumpe i hofta.

Ikke spesifikt nok.

Lenke til kommentar

 

Jeg har nettopp fått meg spesielsåler, eller "fotsenger" til begge føttene og det er helt insane hvor stor effekt disse har.

 

Jeg har tatt dette opp med flere leger iløpet av mange år men jeg har aldri blitt tatt seriøst.

Den ene fastlegen min presterte tilogmed å henvise meg til G-sport der det sto ei 16 år gammel jente med et speil og skulle se på beina mine.  Alle legene som har sett foten min har vært enig i at jeg er plattfot og at beina mine ikke er like.

 

Jeg har ALLTID smerter i venstre fot og etter en arbeidsdag er foten så stiv at jeg ikke kan bøye foten til siden.

Jeg begynte for noen år siden å gå med stokk for å avlaste foten på fritiden og jeg har begynt å bli plaget med smerter i hoftene og ryggen. Det føles som lyn som slår opp fra låret igjennom hofta, ryggen og nakken. Når det er hektisk på jobb har jeg rett og slett vært sengeliggende hjemme for å klare neste arbeidsdag.

 

10 år og 4 leger tok det før jeg tilslutt ventilerte frustrasjonen min ovenfor legen min og krevde henvisning til spesialist. Jeg ble så sendt til en lokal ortoped som konkluderte med at, jo jeg var plattfot og skeiv i alle vinkler men han hadde en holdning som tilsa at dette ikke var noe problem. Han henviste meg uansett videre til spesialist som skulle ta nøye undersøkelser og vurdere hjelpemidler.

 

Da ble jeg informert om at det var sjelden han så noe så ille. Jeg var visst plattfot på en fot og motsatt, altså overpronert, på den andre slik at jeg har gått skeivt og føttene mine har fått helt føkked up belastning hele livet.   Jeg fikk innvilget støtte til disse svindyre sålene og hadde veldig liten tro på at noe så lite kunne hjelpe så mye....   men fy fader så godt de gjorde!

 

Nå kan jeg gå hele dagen på jobb og resten av kvelden hjemme uten problemer. Jeg har ikke vondt i det hele tatt lenger.

 

Poenget var altså at du må gå til legen og kreve. Det er tydelig at disse plagene ikke blir tatt seriøst og det må du gjerne konfrontere legen med.

Løsningen er opptrening av foten. Dette skulle vært gjort av fysioterapeut for lenge siden. Såler er SYMPTOM-behandling.

 

 

 

Du kan jo ikke trene opp en ny fot. Foten har jo feil form og fysisk kan ikke berøre bakken slik som den skal. 

Det blir vel det samme som at man kan ikke trene tilbake en amputert arm eller endre kranieform med hjelp av trening?

 

Sånn har iallefall jeg forstått det utifra hva legene har forklart meg vdr over- \underpronering.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har nettopp fått meg spesielsåler, eller "fotsenger" til begge føttene og det er helt insane hvor stor effekt disse har.

 

Jeg har tatt dette opp med flere leger iløpet av mange år men jeg har aldri blitt tatt seriøst.

Den ene fastlegen min presterte tilogmed å henvise meg til G-sport der det sto ei 16 år gammel jente med et speil og skulle se på beina mine.  Alle legene som har sett foten min har vært enig i at jeg er plattfot og at beina mine ikke er like.

 

Jeg har ALLTID smerter i venstre fot og etter en arbeidsdag er foten så stiv at jeg ikke kan bøye foten til siden.

Jeg begynte for noen år siden å gå med stokk for å avlaste foten på fritiden og jeg har begynt å bli plaget med smerter i hoftene og ryggen. Det føles som lyn som slår opp fra låret igjennom hofta, ryggen og nakken. Når det er hektisk på jobb har jeg rett og slett vært sengeliggende hjemme for å klare neste arbeidsdag.

 

10 år og 4 leger tok det før jeg tilslutt ventilerte frustrasjonen min ovenfor legen min og krevde henvisning til spesialist. Jeg ble så sendt til en lokal ortoped som konkluderte med at, jo jeg var plattfot og skeiv i alle vinkler men han hadde en holdning som tilsa at dette ikke var noe problem. Han henviste meg uansett videre til spesialist som skulle ta nøye undersøkelser og vurdere hjelpemidler.

 

Da ble jeg informert om at det var sjelden han så noe så ille. Jeg var visst plattfot på en fot og motsatt, altså overpronert, på den andre slik at jeg har gått skeivt og føttene mine har fått helt føkked up belastning hele livet.   Jeg fikk innvilget støtte til disse svindyre sålene og hadde veldig liten tro på at noe så lite kunne hjelpe så mye....   men fy fader så godt de gjorde!

 

Nå kan jeg gå hele dagen på jobb og resten av kvelden hjemme uten problemer. Jeg har ikke vondt i det hele tatt lenger.

 

Poenget var altså at du må gå til legen og kreve. Det er tydelig at disse plagene ikke blir tatt seriøst og det må du gjerne konfrontere legen med.

Løsningen er opptrening av foten. Dette skulle vært gjort av fysioterapeut for lenge siden. Såler er SYMPTOM-behandling.

 

 

 

Du kan jo ikke trene opp en ny fot. Foten har jo feil form og fysisk kan ikke berøre bakken slik som den skal. 

Det blir vel det samme som at man kan ikke trene tilbake en amputert arm eller endre kranieform med hjelp av trening?

 

Sånn har iallefall jeg forstått det utifra hva legene har forklart meg vdr over- \underpronering.

 

Ny fot? Amputasjon? Hva har dette med saken og gjøre, og ikke minst OP's problemstilling?

Løsningen på disse problemene er opptrening, ikke såler, for de aller fleste. problemet er at kunnskapen vedrørende opptrening hos behandlerne er for dårlig.

 

Når dette er sagt, så er det bedre at du får såler og ikke har vondt, enn å gå til folk som ikke kan hjelpe deg.

Endret av Kjetil_4455
Lenke til kommentar

Hvis man er plattfot, som jeg er, så er ikke det noe som kan trenes bort. Jeg har brukt fotsenger fra jeg var en liten pjokk, den gangen hvor de ikke var like behagelig som de er i dag, og det er noe jeg må bruke til jeg detter av pinnen. Det minner meg på at det er på tide å ta en tur til ortopeden igjen, trenger nye fotsenger, de jeg har er helt utslitt :)

Lenke til kommentar

Ny fot? Amputasjon? Hva har dette med saken og gjøre, og ikke minst OP's problemstilling?

Løsningen på disse problemene er opptrening, ikke såler, for de aller fleste. problemet er at kunnskapen vedrørende opptrening hos behandlerne er for dårlig.

 

Når dette er sagt, så er det bedre at du får såler og ikke har vondt, enn å gå til folk som ikke kan hjelpe deg.

Det angår saken mht at en slik såle er mer eller mindre en protese. Den veier opp for reelle feil på foten. Altså ikke muskler eller sener som ellers antageligvis ville kunne trenes opp.

 

Nå har jeg tilsynelatende like liten tillit til norsk helsevesen som du har og kan godt tro på at mange ikke får den hjelpen de skal. I litt tilfelle var det såle. Jeg hadde leger som maste om å trene og strekke men i litt tilfelle har disse legene gjordt vondt værre siden de har blokkert veien til spesialister og skikkelig hjelp.

 

Nå kunne en av ortopedene også fortelle meg at det visstnok var veldig uvanlig med smerter i foten forbundet med å være plattfot men det henger kanskje sammen med at mitt tilfelle tydeligvis var ekstremt. Ikke vet jeg - jeg har bare disse to føttene og ingen av dem representerer normalen ;)

 

Men løsningen uansett er som jeg sier at TS må presse på hos sin lege for å få spesialister til å se på plagene og ikke godta en allmennpraktiserende som synser seg frem til en bagatell.

Lenke til kommentar

Hvis man er plattfot, som jeg er, så er ikke det noe som kan trenes bort. Jeg har brukt fotsenger fra jeg var en liten pjokk, den gangen hvor de ikke var like behagelig som de er i dag, og det er noe jeg må bruke til jeg detter av pinnen. Det minner meg på at det er på tide å ta en tur til ortopeden igjen, trenger nye fotsenger, de jeg har er helt utslitt :)

Dette stemmer for majoriteten av folket, ikke. Plattfot er som regel funksjonelt, og ikke strukturelt.

Lenke til kommentar

 

Ny fot? Amputasjon? Hva har dette med saken og gjøre, og ikke minst OP's problemstilling?

Løsningen på disse problemene er opptrening, ikke såler, for de aller fleste. problemet er at kunnskapen vedrørende opptrening hos behandlerne er for dårlig.

 

Når dette er sagt, så er det bedre at du får såler og ikke har vondt, enn å gå til folk som ikke kan hjelpe deg.

Det angår saken mht at en slik såle er mer eller mindre en protese. Den veier opp for reelle feil på foten. Altså ikke muskler eller sener som ellers antageligvis ville kunne trenes opp.

 

Nå har jeg tilsynelatende like liten tillit til norsk helsevesen som du har og kan godt tro på at mange ikke får den hjelpen de skal. I litt tilfelle var det såle. Jeg hadde leger som maste om å trene og strekke men i litt tilfelle har disse legene gjordt vondt værre siden de har blokkert veien til spesialister og skikkelig hjelp.

 

Nå kunne en av ortopedene også fortelle meg at det visstnok var veldig uvanlig med smerter i foten forbundet med å være plattfot men det henger kanskje sammen med at mitt tilfelle tydeligvis var ekstremt. Ikke vet jeg - jeg har bare disse to føttene og ingen av dem representerer normalen ;)

 

Men løsningen uansett er som jeg sier at TS må presse på hos sin lege for å få spesialister til å se på plagene og ikke godta en allmennpraktiserende som synser seg frem til en bagatell.

 

Det må være korrekt opptrening. Jeg har korrigert mange, mange plattføtter på klinikken. Mange terapeuter har alt for vage fremgangsmåter, og for vage forklaringer på pasientens problemer. Da vil positive resultater ofte utelates.

 

Muskulaturen som pronerer foten krever utrotasjon av låret, så dette må sjekkes først. Øvrig må tibialis anterior, tibialis posterior, storetå og peroneus longus ofte korrigeres. Hvis terapeuten ikke har en protokoll for å sjekke dette, blir det gjetting.

Endret av Kjetil_4455
Lenke til kommentar

 

Hvis man er plattfot, som jeg er, så er ikke det noe som kan trenes bort. Jeg har brukt fotsenger fra jeg var en liten pjokk, den gangen hvor de ikke var like behagelig som de er i dag, og det er noe jeg må bruke til jeg detter av pinnen. Det minner meg på at det er på tide å ta en tur til ortopeden igjen, trenger nye fotsenger, de jeg har er helt utslitt :)

Dette stemmer for majoriteten av folket, ikke. Plattfot er som regel funksjonelt, og ikke strukturelt.

 

Plattfot er medfødt, de aller fleste har ingen smerter/problemer(myk) og lever helt fint med det, og trenger overhode ingen behandling. Men vi som har smerter(stiv), så har ikke trening noe effekt, jeg er nødt til å bruke fotsenger. Det er ingen trening i verden som kan forandre formen på foten min.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

 

 

Hvis man er plattfot, som jeg er, så er ikke det noe som kan trenes bort. Jeg har brukt fotsenger fra jeg var en liten pjokk, den gangen hvor de ikke var like behagelig som de er i dag, og det er noe jeg må bruke til jeg detter av pinnen. Det minner meg på at det er på tide å ta en tur til ortopeden igjen, trenger nye fotsenger, de jeg har er helt utslitt :)

Dette stemmer for majoriteten av folket, ikke. Plattfot er som regel funksjonelt, og ikke strukturelt.

 

Plattfot er medfødt, de aller fleste har ingen smerter/problemer(myk) og lever helt fint med det, og trenger overhode ingen behandling. Men vi som har smerter(stiv), så har ikke trening noe effekt, jeg er nødt til å bruke fotsenger. Det er ingen trening i verden som kan forandre formen på foten min.

 

Strukturell plattfot, altså at fotbenene har grodd slik, kan være det. Funksjonell platfot derimot, er IKKE det; og det er en funksjonell plattfot de fleste har. Om nettopp dine føtter er strukturelle eller funksjonelle, kan jeg selvsagt ikke gå god for. Jeg er ikke interessert i å kverulere med deg, så vi får være enige om å være uenige.

 

http://bjsm.bmj.com/content/49/5/290

 

"Interventions for foot-related problems are more often directed at externally supporting the foot (les: såle) rather than training these muscles to function as they are designed. In this paper, we propose a novel paradigm for understanding the function of the foot

 

We draw the parallels between the small muscles of the trunk region that make up the lumbopelvic core and the intrinsic foot muscles, introducing the concept of the foot core. We then integrate the concept of the foot core into the assessment and treatment of the foot. Finally, we call for an increased awareness of the importance of the foot core stability to normal foot and lower extremity function."

 

https://andreasbjerregaard.files.wordpress.com/2015/03/br-j-sports-med-2015-mckeon-290.pdf

Endret av Kjetil_4455
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Du har ikke isjas da?

Da jeg var mest plaget av isjas, hadde jeg vondt i hele beinet. På det verste haltet jeg pga nummen fot.

 

Hadde vondt fra korsrygg/hofte-parti og helt ned. Strålende/stikkende smerte.

 

(det har gått seg til, ikke hatt de samme symptomene på mange år, ikke fått behandling, bare vært aktiv)

 

Bare en tanke.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...