Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vibrator til kjæresten (kvinne) - ja eller nei?


Anbefalte innlegg

Har en kjæreste som aldri har hatt leketøy før, så vurderer å gi henne en gave.

 

Har ikke selv særlig erfaring med dette, men har hørt at en god vibrator skal være en motorvei til orgasmer. 

 

Samtidig har jeg hørt at en vibrator dermed også lett blir vanedannende og også kan gjøre klitoris mindre følsom. Og det er vel ikke en ønskelig situasjon? Av den grunn vet jeg at noen fraråder dette. Har ikke lyst å havne i en situasjon hvor et samleie uten vibrator ikke lenger er givende.

 

Noen erfaringer eller innsikt her? :) 



Anonymous poster hash: 1d468...7e8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud, så og si alle damer har leketøy. Sannsynligvis har hun også hatt det... aldri hørt om noen som har det peoblemet..

 

Hun har ikke hatt leketøy. Det er derfor hun er nysgjerrig. 

 

http://www.bustle.com/articles/24049-are-vibrators-addictive-or-numbing-our-sex-therapist-has-your-answer

 

 

If you use your vibrator to reach orgasm the vast majority of the time, your clitoris can start to become acclimated to that one particular type and intensity of stimulation. Unfortunately, there haven’t been any conclusive studies that have shown whether or not an actual physiological dependence can develop (le sigh), but many women report that frequent vibrator usage makes it harder to reach orgasm in other ways (like through manual masturbation or oral sex).
 
Additionally, if all you've ever known is vibrational stimulation, you’re going to have a tough time teaching a partner how to get you off with his or her fingers, because you won't know how to do it yourself.

 

 

 

Anonymous poster hash: 1d468...7e8

Lenke til kommentar

 

hørt at en vibrator dermed også lett blir vanedannende og også kan gjøre klitoris mindre følsom.

 

Anonymous poster hash: 1d468...7e8

Regner med at det er de samme hysteriske folka som mener all runking for begge kjønn ødelegger deres evne til å ha sex.

*Rollseyes*

 

Ikke bry deg og kjøp en vibrator til henne.

 

Vi har en "magic wand" med flere trinn og hun elsker den. Vi bruker den ofte når vi har sex.

post-389336-0-18884200-1469324727_thumb.jpg

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjæresten min hadde heller aldri prøvd en vibrator, så jeg kjøpte en penisring som vibrerer. Fant den frem under foreplay og hun fniste litt, men hun stjal den med seg når hun dro. Jeg har ikke sett den siden, men har hørt den brukes flittig. 

 

Kan også nevnes at hun har blitt "flinkere" til å få orgasme gjennom oralsex etter at hun begynte å trene mer på egenhånd. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ja, definitivt... ikke en, men flere:-)
Hva skal man si?
En vibrator er liksom et must.... også er det så mange spennende å velge blant, så en er egentlig litt for lite, så da må man ha flere.

Men begynn med en.

En liten søt en... tango fra we-vibe fks. er helt rå... den har vært en av mine favoritter LENGE.
Jeg har faktisk skrevet en test av den:-)

Lenke til kommentar

En vibrator kan være veldig kjekt for jenta om du gir henne oralsex eller at hun bruker den under samleie for å oppnå orgasme. Det er mange jenter som sliter med å oppnå orgasme under vanlig samleie. Det er viktig å skape et åpent forhold til sex slik at begge parter vet hva den andre liker.

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Leketøy er gull verdt, man kan aldri få for mange. Er bare tull at det kun skal være et hjelpemiddel, og at det er teit å være avhengig av det. Bruk leker for alt de er verdt, det er derfor de eksisterer :)

 

Magic wand er for all del den beste vibratoren som nevnt over her, men den er selvfølgelig ganske intens. Går an å starte med noe mer diskré, det spørs helt hvor sensitiv hun er. :)

 

Noen liker leketøy, andre ikke. Men om hun hinter, da er hun nok VELDIG keen, men tør kanskje ikke si i fra på en klarere måte. Ta intiativet, og hun vil nok få det himmelsk... la henne teste den litt selv under forspill, så merker hun fort hva hun liker eller ei. Eller alene først ;-)

Lenke til kommentar

Vell, jeg har vært singel i 2 år og da brukt vibrator når jeg koser meg. Nå har jeg ikke onanert hver eneste dag, jeg kunne gå fire-fem uker uten å onanere men så ha en uke der jeg gjorde det hver dag om du skjønner. Vibratoren min er ganske heftig, et "egg" som man kniper på og jo hardere man kniper, jo sterkere blir vibrasjonene. Starter svakt og ender hardt. 

 

Fikk meg kjæreste for litt over to måneder siden og jeg sliter nå med å oppnå orgasme i senga uten vibrator. Var så frekk at jeg spurte om å bruke vibrator en av de første gangene vi hadde sex og kom som et uvær, men skjønte etterhvert, uten at han sa noe, at det er for tidlig å blande inn leker i sexen. Nå har jeg ikke klart å oppnå orgasme ved å kun bruke fingrene. Jeg kommer når han slikker meg men jeg mistenker at han er ganske hardt med tunga og at han i tillegg suger mye på klitorisen, noe jeg vanligvis har syntes er ufattelig vondt. Jeg vet ikke helt hva han driver med der nede med tunga men jeg kommer av det. :p 

 

Det er veldig kjedelig, for før var klitorisen min veldig følsom og jeg kom lett. Nå klarer jeg det ikke så heftig uten vibrator. Vibrator er veldig digg å bruke men blir man avhengig av det på en måte så er det ikke så kult når den ikke brukes lenger. Kjøp henne gjerne en vibrator, men ikke bruk den hver gang... 



Anonymous poster hash: 1e5f1...9ad
Lenke til kommentar

 

Har glemt litt av denne tråden men takker for alle bidrag :)

 

Siste svaret fra anonym bruker over meg er vel det jeg har vært redd for. Her høres det jo ut som om klitoris har blitt desensitisert fra bruk av vibrator? 

 

Anonymous poster hash: 1d468...7e8

 

Har nok det ja. Så jobber med å få tilbake sensitiviteten.... Bare å kutte ut hele vibratoren. Savnet er himla stort men det går seg nok til. :p Bare bruk det med måte så går det fint. 

 

Anonymous poster hash: 1e5f1...9ad

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...