Gå til innhold

Går det ikke an å hindre ALLE venneforespørsler på Facebook?


Anbefalte innlegg

Jeg var nær ved å knekke sammen av gruppepress for å komme på Facebook, men slettet kontoen igjen med en gang da jeg ikke fant noen måte å deaktivere alle venneforespørsler på. Av årsaker som ligger nesten 30 år tilbake i tid vil jeg ikke være tilgjengelig eller synlig for noen andre enn de få (14) omgangsvennene som er årsaken til at jeg ville inn på dette sosiale tullet. Så går det an å hindre alle venneforespørsler, eller er det bare å gi gutta beskjed om at Facebook er uaktuelt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem kan legge meg til som venn?

 
Som standard kan hvem som helst på Facebook legge deg til som venn. Slik gjør du hvis du vil endre hvem som kan sende deg venneforespørsler:
  1. Klikk på 851557_364200877036449_574807949_n.gif øverst til høyre på en hvilken som helst Facebook-side, og velg Kontoinnstillinger.
  2. Klikk på Personvern i kolonnen til venstre.
  3. Klikk på Rediger ved siden av Hvem kan sende deg venneforespørsler?
  4. Velg et publikum fra rullegardinmenyen.

kilde: https://www.facebook.com/help/217125868312360/?ref=u2u

 

Håper dette hjelper :)

Ser ut til at det og skal være mulig å skjule seg helt fra alle andre utenom dine venner på facebook også. Let litt på linken så finner du nok ut av det !

Endret av  E 
Lenke til kommentar

Takk, jeg har vært gjennom den før. Selv fant jeg bare ut at den dekker venners venner som største innsnevring, så jeg håpet at det fantes en måte å gjøre det enda strengere på som ikke var dokumentert. Men så du noe annet der jeg kan bruke? Det eneste strengere jeg ser der, er for publiseringer, ikke synlighet på Facebook/venneforespørsler. Så jeg ønsker i praksis å være usynlig for dem jeg ikke selv sender venneforespørsler til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...