Gå til innhold

Dilemma: Tastatur øydelagt, hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Jeg kom hem nå nettopp, og da satt min søster, hennes venninde og typen til venninden på rommet mitt! De hadde øydelagt tastaturet mitt, rettere sagt "tha love couple" hadde øydelagt det. Om det har betydning: Meg, 18år. Søster, 15.år, venninde, 15år. typen, 17år

 

Spørsmålet er: Hva skal jeg gjøre nå? Bestille nytt tastatur og sende regningen til han duden?

 

Takke ja til hans forslag om å få ett brugt tastatur av han.

 

eller bare kjøpe nytt selv å la de slippe under med det?

 

 

 

Tastaturet mitt var eit billig Logiteck tastatur jeg kjøpte rundt juletider i fjortil ca. 120,-! men det funket jo helt fint, og jeg likte det jo godt! Hadde stor affeksjonsverdi for meg!

 

Dersom noen har forslag til nytt tastatur til rundt 150-200,- så hadde det vert flått!

Sitter nå med min søster sitt, ikke helt stabilt det heller!

 

Nå kommer sikkert noen til å lure på hva de gjorde på min PC, ganske enkelt, ikke lagt linje opp til min søster enda, og har derfor en "Gjest" konto her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kom hem nå nettopp, og da satt min søster, hennes venninde og typen til venninden på rommet mitt!  De hadde øydelagt tastaturet mitt, rettere sagt "tha love couple" hadde øydelagt det. Om det har betydning: Meg, 18år. Søster, 15.år, venninde, 15år. typen, 17år

 

Spørsmålet er: Hva skal jeg gjøre nå? Bestille nytt tastatur og sende regningen til han duden?

 

Takke ja til hans forslag om å få ett brugt tastatur av han.

 

eller bare kjøpe nytt selv å la de slippe under med det?

 

 

 

Tastaturet mitt var eit billig Logiteck tastatur jeg kjøpte rundt juletider i fjortil ca. 120,-! men det funket jo helt fint, og jeg likte det jo godt! Hadde stor affeksjonsverdi for meg!

 

Dersom noen har forslag til nytt tastatur til rundt 150-200,- så hadde det vert flått!

Sitter nå med min søster sitt, ikke helt stabilt det heller!

 

Nå kommer sikkert noen til å lure på hva de gjorde på min PC, ganske enkelt, ikke lagt linje opp til min søster enda, og har derfor en "Gjest" konto her!

Ikke vær smålig, kjøp nytt SELV, ikke lag noe ut av det. Hadde uansett byttet tastaturet mitt om min søster hadde hatt sex på det, ødelagt eller ikke. Æsj.

Endret av BenSin
Lenke til kommentar

Trenger ikke være smålig fordi han vil at de skal betale det de har ødlagt. Anyways hvis eg var deg så ville eg ha tatt det opp med din søster og prøvd å fikse det slik at de betaler halvparten av ny tastatur. Atlså 50kr fra jenten og 50 fra gutten. 50kr er jo nothing så det skal de klarer å komme med. Det eg syns var frekt var at de ikke selv kjøper nytt uten at du måtte tenke over det. De gangene eg har ødlagt noe ved ett uhell har eg kjøpt nytt.

Lenke til kommentar

For en stund siden sku jeg legge en TP kabel opp på rommet hennes slik att hun også kunne nyte breibåndet! Men da jeg sku bore ett hull så kom jeg borti kabelen og det ble brudd på noen ledere! Har ikke fikset det enda, så derfor har jeg en "gjest" konto som hun kan bruke når hun skal surfe!

 

Men hun hadde ikke spørt om lov akkuratt den dagen, og med venner.....

 

gjør det dem mer skyldige? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...