Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Hvor kan jeg finne single kvinner som jeg kan ta med på date?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg antar du har vurdert sånn som Tinder*, Happn, Sukker, og så videre?

 

Hva gjør du på fritiden? Har du noen hobbyer hvor du stadig treffer nye mennesker? Jeg snubler stort sett over folk gjennom felles interesser, eller felles venner.

 

*Tinder får grådig mye rettigheter, til blant annet bilder og chatlogger. Bare sånn for å nevne det.

Lenke til kommentar

Jeg antar du har vurdert sånn som Tinder*, Happn, Sukker, og så videre?

 

Hva gjør du på fritiden? Har du noen hobbyer hvor du stadig treffer nye mennesker? Jeg snubler stort sett over folk gjennom felles interesser, eller felles venner.

 

*Tinder får grådig mye rettigheter, til blant annet bilder og chatlogger. Bare sånn for å nevne det.

ja,tinder å sånt syns æ blir litt rart.

gjør ikke så my egentlig,jobbe i manns dominert arbeid :p

​ka sir du te dem når du snuble over dem da,for å ta kontakt?

ka sir du te dem når du snuble over dem da,for å ta kontakt

Lenke til kommentar

[...]

ka sir du te dem når du snuble over dem da,for å ta kontakt

For meg så skjer det som regel i sosiale sammenhenger (e.g. vennefest), så det er naturlig å bare snakke. Jeg møter jo for all del mange som jeg ikke prøver meg på, men er det noen jeg klaffer bra med så sklir det som regel naturlig inn til det å foreslå å finne på noe sammen.

 

Av andre alternativ så har jeg hørt at slike tilstelninger som "Out of Office" i Oslo og lignende er gode kjøttmarkeder. Det er dog ikke helt min greie.

Lenke til kommentar

 

[...]

ka sir du te dem når du snuble over dem da,for å ta kontakt

For meg så skjer det som regel i sosiale sammenhenger (e.g. vennefest), så det er naturlig å bare snakke. Jeg møter jo for all del mange som jeg ikke prøver meg på, men er det noen jeg klaffer bra med så sklir det som regel naturlig inn til det å foreslå å finne på noe sammen.

 

Av andre alternativ så har jeg hørt at slike tilstelninger som "Out of Office" i Oslo og lignende er gode kjøttmarkeder. Det er dog ikke helt min greie.

 

 

skjønne det,men blir det ikke litt kleint hvis man får et nei.å kansje litt kjappt hvis du ikke kjenne dem da :p

høres litt unaturlig for mæ,trur æ føle at det e litt flaut å spørr om å finn på no,men antar at kvinner vil at guttan tar det første stege da?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...