Gå til innhold

Gamingheadset til 2000 +/-


Anbefalte innlegg

Hallais, skal oppgradere mitt Logitech G35-headset. Det skal brukes til 40% gaming og 60% musikk, og det må ha tilhørende mikrofon. Jeg spiller spill som Battlefield, CS og lignende skytespill hvis det er relevant. Jeg er glad i rock og metall så bassen bør være av ok kvalitet.

Brukes kun til PC og skal ikke være trådløst.

 

Tenker å bruke rundt 2000 kr. Lydkortet er av grei standard. Det er bare å spørre om det trengs mer informasjon for å gi en god anbefaling. :)

Endret av Psycho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt Qpad 1339 i flere år nå. Vedlig bra lyd og bra mic. Siden den er lukket, så er det den perfekt for meg.

 

Mange kjøper også Beyerdynamic dt770 pro og kjøper modmic ved siden av :)

 

Qpad 1339 er samme hodetelefon som Dt770pro bare med 32 ohm. Litt anneledes "tunet" enn orginal dt770 pro 32ohm, ellers lik. God bass er det på disse ja :)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Qpad 1339 koster 2600, så jeg tror jeg vurderer noe litt biligere. Har prøvd Beyerdynamic før, men hva er forskjellen på 32, 80 og 250 ohm? Hvor finner jeg modmic?

 

Andre som har erfaringer med disse eller har noen andre på lur?

Endret av Psycho
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har en Beyer MMX300, grei denne. 

Når det er sagt så er du vel ikke nødt til å bruke 2 lapper heller. Finnes mye til rundt tusenlappen.

Jeg hadde kanskje gått for denne: https://www.dustinhome.no/product/5010946667/hyperx-cloud-revolver?ssel=false&utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637146277

Pluss en liten lapp på en headphoneamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...