Gå til innhold

Landbruget


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Landbruket i Danmark er nok særdeles godt vil jeg tro. Bildet ditt lover jo bra. Fine linjer og utsnitt med blå himmel uten utbrente skyer (bra).

 

Mvh Ragnar

 

Hej Ragnar mange tak for kikket :-) Det var lige før at det ikke gik så godt..fordi vi havde tørke..men det er vist også gået lidt galt med ærterne som de lige har sået for så fik vi skybrud og der kom store søer på marken..og tørre det ikke væk i en fart rådner ærterne..:-/ hilsen Suss

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Et flott komponert og nydelig landskapsbilde .

Flotte grønne marker med traktorspor som leder oss innover i bildet ,trærne i horisonten og den dekorative skyete himmelen i bakgrunnen .

Skarphet , farger og lys sitter som et skudd .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Du laver alltid så fine skyer du Suss! Men til tross for det ville jeg tatt og kuttet vekk ca 1/3 av himmelen for å skape enda bedre dybde i bildet...men det er meg det.. ;)

 

Ja en beskæring kunne godt bruges...der er sommetider mange muligheder..tak Helene fordi du kikkede forbi vh Suss

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Når man ser dette så er det vel ikke så merkelig at også det danske matbord også er ganske så frodig og ikke minst mangfoldig skal man tro de to muntre herrer James og Adam som kjører rundt i Danmark med sin Landrover og campingvogn og viser forskjellige matretter fra forskjellige steder.

Skulle jeg korrigere litt på dette bildets utsnitt og komposisjon så ville jeg tatt en beskjæring til høyre slik at sporet som nå durer rett ut i nedre høyre hjørnet heller durer rent ut på høyre ramme med litt luft ned til hjørnet da dette nok er bedre både for perspektiv og spenning i bildet. Hjørneutgang blir sjelden bra.

Gjør et forsøk og se forskjellen. Vi blir aldri utlært for det kommer stadig nye små ting til.

Forsøk å legge beskjæringen midt i åpningen innenfor de tre ytterste trærne.

For å beholde formatet kan jo himmelen godt Ca. halveres. Jeg scrollet opp og sjekket og så at det også faktisk øker dybdefølelsen litt.

 

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...