Gå til innhold

Samsungs nye og raske SSD kommer i terabytekapasitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Er det noen som vet om noe sted 1tb versjonen selges, evt når den er ventet norske nettbutikker?

Se på forige side, så ser du hvor jeg kjøpte mine. Finnes ikkje i Norge enda, men digitalimpuls.no, nextron.no og multicom.no kommer til å få inn etterhvert. De har/hadde forgjengeren sm951nvme også.

 

Ramcity selges den også :)

Lenke til kommentar

 

Hei.

 

Er det noen som vet om noe sted 1tb versjonen selges, evt når den er ventet norske nettbutikker?

Se på forige side, så ser du hvor jeg kjøpte mine. Finnes ikkje i Norge enda, men digitalimpuls.no, nextron.no og multicom.no kommer til å få inn etterhvert. De har/hadde forgjengeren sm951nvme også.

 

Ramcity selges den også :)

 

Takk, så hvor du kjøpte de, men var for sent ute. Da avventer jeg til en av de norske får de inn. Ramcity får inn første parti i slutten av juli, og her var alle solgt. Regner med du har brukt de du har fått, er ytelsen som på papiret? :)

Lenke til kommentar

 

 

Hei.

 

Er det noen som vet om noe sted 1tb versjonen selges, evt når den er ventet norske nettbutikker?

Se på forige side, så ser du hvor jeg kjøpte mine. Finnes ikkje i Norge enda, men digitalimpuls.no, nextron.no og multicom.no kommer til å få inn etterhvert. De har/hadde forgjengeren sm951nvme også.

 

Ramcity selges den også :)

Takk, så hvor du kjøpte de, men var for sent ute. Da avventer jeg til en av de norske får de inn. Ramcity får inn første parti i slutten av juli, og her var alle solgt. Regner med du har brukt de du har fått, er ytelsen som på papiret? :)

Her er noen av testene mine:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1686224&p=23324594

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg fikk kontakt med komplett.no

 

Det blir ikke mulig å kjøpe SM961 fra dem. Pga en partner avtale med samsung så vil den m.2 disken isåfall bli tilgjengelig som en del i en ferdig PC. Men å kjøpe disken som løsøre blir ikke mulig. Da springer jeg til proshop da. Koster 2600kr der.

 

Håper det blir lett å gjøre disken bootable. Vil ha OS på den disken.

Lenke til kommentar

Jeg fikk kontakt med komplett.no

 

Det blir ikke mulig å kjøpe SM961 fra dem. Pga en partner avtale med samsung så vil den m.2 disken isåfall bli tilgjengelig som en del i en ferdig PC. Men å kjøpe disken som løsøre blir ikke mulig. Da springer jeg til proshop da. Koster 2600kr der.

 

Håper det blir lett å gjøre disken bootable. Vil ha OS på den disken.

Har du hk og bios som støtter nvme, så booter den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...