Gå til innhold

Far&datter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tipptoppers kvalitet på dette sånn rent teknisk...noe grovkornet. (mobilbilde kanskje?) Men det bildet mangler i teknisk finesse tar det igjen i høy koselighetsfaktor! :)

Et bilde å bli glad av!

Skrevet

Ikke tipptoppers kvalitet på dette sånn rent teknisk...noe grovkornet. (mobilbilde kanskje?) Men det bildet mangler i teknisk finesse tar det igjen i høy koselighetsfaktor! :)

Et bilde å bli glad av!

En m9. Støy/korn er lagt til med vilje. Takk

Skrevet

Fint utsnitt med far og datter i ivrig passiar ?.

Vakkert landskap bakover i bildet. Om bildet blir bedre med tilføring skal støy skal være usagt. Funger uansett godt slik det fremstår nå.

Mvh Ragnar

Skrevet

Et bilde å bli glad av!

Hahaha! :lol: Da trakka jeg skikkelig i baret her gitt! Leste ikke exif'en. Håper du ikke ble fornærmet!?

Skrevet

Et bilde å bli glad av!

Hahaha! :lol: Da trakka jeg skikkelig i baret her gitt! Leste ikke exif'en. Håper du ikke ble fornærmet!?

haha du pissa på M9en min :p hahaha neida bare tuller :)

• Liker 1
Skrevet

Fint utsnitt med far og datter i ivrig passiar ?.

Vakkert landskap bakover i bildet. Om bildet blir bedre med tilføring skal støy skal være usagt. Funger uansett godt slik det fremstår nå.

Mvh Ragnar

Takk kjære Ragnar :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...