Gå til innhold

Overklokkings database?


Anbefalte innlegg

Så absolutt. Eg e me.

gidder du å skrive opp hele systemet ditt Bensin?

 

Merke på hk, ram og skjermkort...

Går utifra at du mener hovedmaskinen min. (Hvis ikke, se profil).

 

Abit IC7

P4 2,8

1GB TwinMOS PC3200 CL2

Sapphire Radeon 9800XT

2 stk. WD 200GB SE

2 stk. WD Raptor i RAID 0

 

CPU & GPU kjølt med vann. FSB 255 (3,6GHz) foreløpig, som du sikkert skjønner er det TwinMOSen som holder meg igjen. Ny RAM skal bestilles straks.

rammen som jeg kjøpte for en uke siden har gått ned 400kr.... ******!!!!!!!!!!!!!!

 

så på ram scoren din i pcmark 2002 og jeg fikk endel mer der (10890) så er nok der "feilen" ligger.

 

når skal du slå meg i super pi?

Når jeg gidder :) Akkurat nå går det litt på lavgir, har jævlig mye å gjøre + har blitt helt opphengt i Star Wars Galaxies.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så absolutt. Eg e me.

gidder du å skrive opp hele systemet ditt Bensin?

 

Merke på hk, ram og skjermkort...

Går utifra at du mener hovedmaskinen min. (Hvis ikke, se profil).

 

Abit IC7

P4 2,8

1GB TwinMOS PC3200 CL2

Sapphire Radeon 9800XT

2 stk. WD 200GB SE

2 stk. WD Raptor i RAID 0

 

CPU & GPU kjølt med vann. FSB 255 (3,6GHz) foreløpig, som du sikkert skjønner er det TwinMOSen som holder meg igjen. Ny RAM skal bestilles straks.

rammen som jeg kjøpte for en uke siden har gått ned 400kr.... ******!!!!!!!!!!!!!!

 

så på ram scoren din i pcmark 2002 og jeg fikk endel mer der (10890) så er nok der "feilen" ligger.

 

når skal du slå meg i super pi?

Når jeg gidder :) Akkurat nå går det litt på lavgir, har jævlig mye å gjøre + har blitt helt opphengt i Star Wars Galaxies.

er det den nye filmen? evt når kommer den nye filmen?

Lenke til kommentar
er det den nye filmen? evt når kommer den nye filmen?

Nei, det er et online-spill (www.starwarsgalaxies.com). Aner ikke når den nye filmen kommer.

jeg vurderer på det sterkeste å kjøpe meg prommy nå. men jeg trenger nytt skjermkort også.

Synd du ikke sa i fra før, jeg solgte nettopp mitt 9800Pro for 2000.

Lenke til kommentar
er det den nye filmen? evt når kommer den nye filmen?

Nei, det er et online-spill (www.starwarsgalaxies.com). Aner ikke når den nye filmen kommer.

jeg vurderer på det sterkeste å kjøpe meg prommy nå. men jeg trenger nytt skjermkort også.

Synd du ikke sa i fra før, jeg solgte nettopp mitt 9800Pro for 2000.

det var synd ja.. jeg syntes 3dmark 2k1 scoren din er litt lav, dette skyldes også minnet?

Lenke til kommentar
er det den nye filmen? evt når kommer den nye filmen?

Nei, det er et online-spill (www.starwarsgalaxies.com). Aner ikke når den nye filmen kommer.

jeg vurderer på det sterkeste å kjøpe meg prommy nå. men jeg trenger nytt skjermkort også.

Synd du ikke sa i fra før, jeg solgte nettopp mitt 9800Pro for 2000.

det var synd ja.. jeg syntes 3dmark 2k1 scoren din er litt lav, dette skyldes også minnet?

Det skyldes slapphet. Har ikke giddet å klokke skjermkortet mitt på den testen mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
den er grei.

Du får få igang teamet da :)

orker ikke stresse med det. har ikke bra nok pc heller syntes jeg.

Kutt nå :) Et skjermkort og du har fet maskin.

kommer kanskje opp på 22k med nytt skjermkort, blir ikke nok..

Joda. Lag en tråd om det nå, lodd stemningen, vi kan jo også se hva slags evt. "krav" som skal stilles.

Lenke til kommentar
er jo drit flaut for ok.no hvis alle får 13000 poeng og skriver Team Overklokking.no..  :p

Joda, men det er jo egentlig ingenting som hindrer meg i å skrive "team xtremsystems" på mine prosjekter. Vi får håpe folk har litt vett i nøtta.

du kan lage en tråd du... poster gjerne i den jeg.

Lenke til kommentar

Jeg og en venn av meg har tenkt å slå verdens rekorden på en P4 2.6C. Verdens rekorden er på 4333MHz med vannkjøling med 1.75 volt. Den skal ikke bli så vanskelig å slå bare min CPU er villig til å klokke mye :D

 

Når jeg får meg MAX3 og ny ram, kommer han bort til meg med vannkjølingen sin, så setter vi igang ;) Skal se hva jeg kan få til i super pi og pcmark! :D

 

Edit: Jeg blir fint med på ett PCmark team o.l. Må nok bli en liten stund til før jeg kan bli med i 3dmark team :p

Endret av Gef
Lenke til kommentar
dette har jeg tenkt på lenge. kunne vært morsomt og ha 3dmark team også [Overklokking.no] hehe... og som tweak.dk har, 3dmark 2001/2003/pcmark 2002 databaser. gjerne super pi resultater.

Jeg vil være med.

Jeg vil også være med!

 

Så flott da yummy! Får håpe dere klarer å få det opp snart :thumbup:

på dette 3dmark teamet burde det være visse krav. f.eks score over 22k i 3dmark 2k1 med radeon 9800.

22k? Vil ikke si at det er så viktig.. det viktigste er at man har god score for det oppsettet man har.. Har selv omtrent 15k med Xp2200mhz,512,ti4200.. Dette er ikke allverden(bare 200fsb grunnet dumt hk) ,men når noen får 16-17k med R9800\fx5900 så er jo det noe annet.. Så burde ikke være noen krav..

Lenke til kommentar
22k? Vil ikke si at det er så viktig.. det viktigste er at man har god score for det oppsettet man har.. Har selv omtrent 15k med Xp2200mhz,512,ti4200.. Dette er ikke allverden(bare 200fsb grunnet dumt hk) ,men når noen får 16-17k med R9800\fx5900 så er jo det noe annet.. Så burde ikke være noen krav..

Ingen krav til score nei, men hvis man skal være med i OK.no 3DMark Team bør det ihvertfall være et krav at man har overklokket, og faktisk prøvd å få en høy score.

Lenke til kommentar
22k? Vil ikke si at det er så viktig.. det viktigste er at man har god score for det oppsettet man har.. Har selv omtrent 15k med Xp2200mhz,512,ti4200..  Dette er ikke allverden(bare 200fsb grunnet dumt hk) ,men når noen får 16-17k med R9800\fx5900 så er jo det noe annet.. Så burde ikke være noen krav..

Ingen krav til score nei, men hvis man skal være med i OK.no 3DMark Team bør det ihvertfall være et krav at man har overklokket, og faktisk prøvd å få en høy score.

helt enig med dere begge :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...