Joachim_F Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 (endret) Porto er ink i prisen hos play... Tar nok maks en uke, tok 4 dager for meg... Er det slik at hvis du bestiller ting for over 200nkr så må du betale toll? Tenke jeg skulle slenge inn ett spill til. Du kan risikere å måtte betale moms og fortollingsgebyr på pakker med verdi som overstiger 200 kroner. Play.com sender spillene hver for seg, så hvis det andre spillet du tenker på også koster mindre enn 200 kroner, så blir det ikke noe problem. Endret 7. januar 2004 av Joachim_F
Aggex Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Der! Da er det bestilt. Nok et Impuls kjøp på nettet
OlaTK Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Men ettersom prisen er ink i prisen så er det jo ikke så farlig om jeg bestiller det andre spillet etterpå. Bare for å være på den sikkre siden.
The_evil_blue_toad Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Nå sendes det. Gleder meg veldig etter det jeg har lest Er det mange uniter i kamp eller blir det som Warcraft med 20 - 30 på det meste?
OlaTK Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Nå sendes det. Gleder meg veldig etter det jeg har lest Er det mange uniter i kamp eller blir det som Warcraft med 20 - 30 på det meste? tror det er litt større kamper ja.
NoLimit_^ Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Hmm, alle enhetene tar bare 'en' plass hver, i motsetning til Warcraft der noen tar 7, det meste jeg har hatt til nå er vel en 70 enheter, vet ikke om det går ann å få flere, skal mye til, siden det krever en del "mat"
alfabanan Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 (endret) I Spellforce kan man ha MANGE flere enheter enn i WC3. For man kan styre flere raser på en gang, og siden hver rase da har sin egen grense for hvos mange enheter man kan ha. Eks: hvis man styrer mennesker, dverger og orker. det blir da ca 100 enheter per rase, noe som gjør at man har 300 soldater. Konge SPILL!! Endret 8. januar 2004 av alfabanan
eskarls Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Har betsillt homeworld 2 til 18 pund. Det er 220 kr....lurer om jeg slipper toll etter de trekker fra frakt på pakka. Det håper jeg kommer over 20 kr så slipper jeg toll. Er jeg helt på jordet her? Har noen kanskje å si om spillet? Ser litt rått ut...elsker star wars følelsen!
-kga- Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 I Spellforce kan man ha MANGE flere enheter enn i WC3. For man kan styre flere raser på en gang, og siden hver rase da har sin egen grense for hvos mange enheter man kan ha. Eks: hvis man styrer mennesker, dverger og orker. det blir da ca 100 enheter per rase, noe som gjør at man har 300 soldater. Konge SPILL!! Mennesker, dverger og orcer på et lag... det høres ikke lut ut. Hvis orcanne er sammen med de andre, vi det ikke da være fare for kamp innen for egene styrker? Trudde ikke onde og snille kunne være på samme lag helt trykt jeg.
OlaTK Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Har betsillt homeworld 2 til 18 pund. Det er 220 kr....lurer om jeg slipper toll etter de trekker fra frakt på pakka. Det håper jeg kommer over 20 kr så slipper jeg toll. Er jeg helt på jordet her? Har noen kanskje å si om spillet? Ser litt rått ut...elsker star wars følelsen! er porto ink i den prisen? I så fall skal det gå bra.
OlaTK Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Hvorfor står Spellforce bare på order placed? Har stått der siden 06/01 nå. Hadde ikke penger på kortet da jeg bestilte først, men har jo ført over nå. Og hva er det Issue number? kan jo bare velge fra 0-99, mitt er på mer en det?
Joachim_F Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Vanskelig for oss å si.. kanskje du skal prøve å kansellere ordren, og bestille på nytt? Forresten, wow! Dette spillet er virkelig godt. Strategi- og/eller rollespillentusiaster kan rett og slett ikke gå glipp av det. Kjøp nå!
NoLimit_^ Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 I Spellforce kan man ha MANGE flere enheter enn i WC3. For man kan styre flere raser på en gang, og siden hver rase da har sin egen grense for hvos mange enheter man kan ha. Eks: hvis man styrer mennesker, dverger og orker. det blir da ca 100 enheter per rase, noe som gjør at man har 300 soldater. Konge SPILL!! Mennesker, dverger og orcer på et lag... det høres ikke lut ut. Hvis orcanne er sammen med de andre, vi det ikke da være fare for kamp innen for egene styrker? Trudde ikke onde og snille kunne være på samme lag helt trykt jeg. Jeg tror nok han mente mennesker, dverger og alver...
OlaTK Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 prøvde å bestille på nytt nå. Får håpe det funker da.
Joachim_F Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 I Spellforce kan man ha MANGE flere enheter enn i WC3. For man kan styre flere raser på en gang, og siden hver rase da har sin egen grense for hvos mange enheter man kan ha. Eks: hvis man styrer mennesker, dverger og orker. det blir da ca 100 enheter per rase, noe som gjør at man har 300 soldater. Konge SPILL!! Mennesker, dverger og orcer på et lag... det høres ikke lut ut. Hvis orcanne er sammen med de andre, vi det ikke da være fare for kamp innen for egene styrker? Trudde ikke onde og snille kunne være på samme lag helt trykt jeg. Jeg tror nok han mente mennesker, dverger og alver... Det er mulig å styre de mørke rasene også, men da er det (som Lord-KGA antar) fare for kamp mellom dine egne styrker. Så du må holde fiendtlige raser unna hverandre.
NoLimit_^ Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 I Spellforce kan man ha MANGE flere enheter enn i WC3. For man kan styre flere raser på en gang, og siden hver rase da har sin egen grense for hvos mange enheter man kan ha. Eks: hvis man styrer mennesker, dverger og orker. det blir da ca 100 enheter per rase, noe som gjør at man har 300 soldater. Konge SPILL!! Mennesker, dverger og orcer på et lag... det høres ikke lut ut. Hvis orcanne er sammen med de andre, vi det ikke da være fare for kamp innen for egene styrker? Trudde ikke onde og snille kunne være på samme lag helt trykt jeg. Jeg tror nok han mente mennesker, dverger og alver... Det er mulig å styre de mørke rasene også, men da er det (som Lord-KGA antar) fare for kamp mellom dine egne styrker. Så du må holde fiendtlige raser unna hverandre. Kult. Det visste jeg ikke
eskarls Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Har fått spillet i posten..og den funker ikke på noen av mine cd rom. Har lite on sd brenner og pioneer dvd rom! Hva i f skal jeg gjøre??? den sier at sytem configuration failed...... Noen som har noen lignende feil??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå