Gå til innhold

Historie... leken. (Prinsessen og vennene hennes)


Anbefalte innlegg

Her skal man fortsette historien der oven for deg slutten den.

Det eneste regelen å følge er at det må brukes ca 5-8 linjer, ikke mer.

OBS: Via smart mobil blir det opp mot ca 14-19 linjer. Dette er ikke noe jeg har kommet på, jeg fant det ut. Bokstavene på Diskusjon.no blir en del større via smart mobil. Det er teit at det er sånn.


Jeg begynner:


Det var en gang en prinsesse, som ville ha piknikk med sine venner ved stranden. Himmelen er blå og grå. Skyene nesten svarte. Dem ser underlig på himmelen og tenker. - Håper ikke det begynner å regne. - Jeg som har geldet meg sånn til denne dagen, sa en av prinsessen sine venner.
- Enig, vi som har planlagt denne dagen nå i flere uker. Sa prinsessen, skeptisk og skuffet.
- Opp med humøret, jeg lar ikke været hindre meg.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Nei været er ikke et problem.

- Men hvis det kommer en vær så kan det bli verre, sa prinsessen med redsel i stemmen.

thumb_Tarva_steinalder_sau_205_268.jpg

- Det blir nok sol sa prinsen, bare sjekk med Google.

- Det er sant sa prinsessen, håper vi får tatt mange "selfies" og at Facebook sjekker hvor vi er.

- Ja, sa prinsen, det er viktig at private konserner vet hva som skjer så det ikke kommer noen terrorister og dreper oss.

Lenke til kommentar

For mange år tilbake hersket det en mektig super-terrorist. Han gikk å terroriserte flere bygger, biler og myrdet 1000 tals folk. Etter vert fikk han en hel hær av terrorister. Han har blidt så maktes-syk at det ikke går ann tenke seg. Han ble bare mer og mer sterkere jo mer han terorriserte.

 

- Får håpe at det ikke er han maktsyke super terorristen og hæren hans, som kommer å dreper oss. Sa en annen prinsesse (prinsesse nummer 2) skeptisk.

- Enig, håper ikke at det er han. Sa første prinsessen.

Plutselig raslet det i busken bak prinsen og han skvatt en skvett i buksa.

- Hva var det! Sa han skremt.

Lenke til kommentar

-Det er bare meg, sa Mark Zuckerberg, og kom frem fra busken.

Serveren vår er nede, så for å opprettholde kontrakten vår med NSA må vi spionere manuellt.

 

-Det var bra, utbrøt prinsessen.

Jeg føler meg mye tryggere når amerikanske myndigheter vet hvor jeg er til enhver tid.

Vi er så redde for han terroristen alle snakker om...

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Det de ikke viste noe om at teorroristen allerede har sporet dem opp, på grund av en eks-venn av han Zuckerberg. Eks-vennen hans har følgt med han nå i ca 1 og et halvt år nå.

 

Men den eks-vennen vil få en stor overraskelse.

-Det er utrolig bra at at vi er trygge nå. Sa prinsen lettet.

-Ja, ikke sant. Avbrøt 2. Prinsessen.

 

Ca 2 stein kast unna befant eks-vennen til Zuckerberg seg og spionerte. Da fikk han overraskelsen rett bak seg og snudde seg.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Plutselig kom det et stort monster springende,da ble han så redd at han prøvde å gjemme seg bak en busk,monsteret stoppet og senket hodet mot ham og pustet den ekle ånden på han og sa med dyp stemme,hva gjør du her?

Du har alt for få linjer.  :hrm:  Men det er greit, husk til neste gang at du skal bruke ca 5-8 linjer. Via Smart telefon blir det ca 14-19 linjer. :wee:

 

 

Videre på historien

-Hva i h'en er denne lukten. Tenkte Eks-vennen til Zuckerberg og så opp og sa.

-Heh, hva jeg gjør her. Det får du bare lure på.

-Jeg jobber for NSA, og passer på prinsessens venner og henne. Hvorfor spionerer du på dem? Sa det store monstret underlig.

 

NSA, er ganske store og utrolig smarte folk og skapninger. Og fikk besjeden om denne Eks-vennen til Zuckerberg er blidt funnet. Er på fri fot, han har sotte inne 13 ganger allerade. Det har seg sånn at super terroristen hjalp han ut en stund tilbake.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...