Gå til innhold

Just Cause 3 får ny utvidelse neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS4-versjonen er visst helt ødelagt etter forrige patch. Synes det er merkelig at de prioriterer DLC foran eventuelle kritiske oppdateringer, burde være en relativt høy prioritet at spillet faktisk er spillbart før det gis ut nytt innhold.

 

Kjøpte spillet igår da det var halv pris for Playstation Plus-medlemmer. Drøye 250 kr for et slikt spill er billig!

 

Har spilt det i et par timer til nå, og funker bra foreløpig. Litt lagg på skjermen når ting beveger seg raskt, men det var et problem jeg var klar over.

 

Kjøpte også Nathan Drake Collection for ca samme pris. Anbefales!

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet igår da det var halv pris for Playstation Plus-medlemmer. Drøye 250 kr for et slikt spill er billig!

 

Har spilt det i et par timer til nå, og funker bra foreløpig. Litt lagg på skjermen når ting beveger seg raskt, men det var et problem jeg var klar over.

 

Kjøpte også Nathan Drake Collection for ca samme pris. Anbefales!

Det er jo positivt å høre, kanskje jeg skulle slått til jeg også nå som det er salg, har bare blitt veldig skremt av noen av erfaringene jeg har lest rundt om kring, er lite positivt å finne når det gjelder performance til PS4-versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...