Gå til innhold

Media og løgn


Gjest Bruker-406935

Anbefalte innlegg

 

 

Jeg er litt glad jeg ikke får inn den nyhetskanalen du tar informasjonen din ifra siden den serverer visst konspirasjonsteorier som tydligvis omhandler rasehygiene, noe ingen nyhetsformidler med respekt for seg selv og objektive fakta ville finne på å gjøre idag.

 

Skru av Fox News og CNN og få på NRK igjen så skal du at se vranglæren slipper tak og verden faller på plass etterhvert ;)

 

Snakk om å tangere helt ut av kontekst. Ironisk nok er NrKs kilde i veldig mange sammenhenger CNN og de serverer noenlunde lik propaganda. Hvordan er det å være en programerbar drone som gjør det den blir fortalt uansett hva?

 

 

Bare syntes den teorien din var såpass utenfor allfarvei at jeg trodde det kunne være sunt å lande litt ved å titte på statskanalen vår istedenfor. Bare ett velmenende råd :)

 

Hva mener du er galt med teorien min da? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slutt å plag alle Jøder på den måten. Det er så kvalmt. Noen jøder er onde og hater ulike folkegrupper, men majoriteten er ikke slik.

Nok av dem til at der er forståelig at folk reagerer. Som en klok kvinne en gang sa: hvis du har vært sammen med 109 menn, og alle har gjordt det slutt, kanskje du burde gå i deg selv, og vurdere om det er din egen oppførsel som er problemet.

 

https://youtu.be/POn-sTdL-D4

Endret av Skinfaxi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...