Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

skriftlig eksamen i hovedmål - VG3 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min norsklærer har sagt at man ikke må henvise til vedleggene i heftet som kilder, da det er selvsagt at man skal bruke de. At du ikke har de med mener jeg, og min norsklærer, at ikke skal trekke ned.

Det har jeg også hørt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at det er en helhetsvurdering på alle besvarelser. Ingen får stryk på en oppgave bare for å ha skrevet litt utenfor den "røde tråden". Tenk positiv på det du har levert, og du vil lykkes.

• 2 uker senere...
Skrevet

Fellessensuren har vært både i dag og i går. Ene eksamenskarakteren min var lagt inn før klokken 12 :p Det skyldes nok at det er såpass få som har faget at de ble fort ferdig. De andre karakterene stemmer med at de ikke fikk de før 17:00 :p

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Etter femtegang får jeg en 2er til eksamen i Norsk bokmål. Sendte inn en klage og har fått svar på det også, men karakteren ble nok det samme. 

Kan de av dere som har fått karakteren 3 og oppover sende deres besvarelse til meg slik at jeg virkelig får sammenligne og eventuelt se hva jeg burde jobbe med. Takk på forhånd!

Setter stor pris på det!

Mailen min;  [email protected]

Skrevet

Skal det mye til for å stryke da? Ligger på 6 i norsk, men hele greia gjør meg så utrolig nervøs. Kortsvaret ble som så, men er fornøyd med essayet :/

Etter femtegang får jeg en 2er i eksamen. Hvordan klarer du å få en så god karakter?

Skrevet

Hei!

Etter femtegang får jeg en 2er til eksamen i Norsk bokmål. Sendte inn en klage og har fått svar på det også, men karakteren ble nok det samme. 

Kan de av dere som har fått karakteren 3 og oppover sende deres besvarelse til meg slik at jeg virkelig får sammenligne og eventuelt se hva jeg burde jobbe med. Takk på forhånd!

Setter stor pris på det!

Hvilken oppgave valgte du? 

Skrevet

Hei!

Setter stor pris på det!

Hvilken oppgave valgte du? 

Jeg valgte oppgave 2. '

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...