Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Oppgavene idag var håpløse! Håper de tar litt selvkritikk!

 

Fikk ikke mulighet til å skrive sakprosa, men kun skjønnlitterære tekster, med håpløse oppgavetekster.

 

Håper på en 4er iallefall, tok B2

Skjønner. I går var det kun sakprosa også, slik at man ikke hadde noen andre valg enn å skrive både begge på hver tentamen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt gikk greit i dag fram til jeg så på klokka...12.30 og har så vidt startet på del 2. Jeg bruker som regel veldig lang tid å skrive tekster, så rakk å bli ferdig men ikke å se gjennom grammatikken. Har fått 5ere før så  nå er det bare å krysse fingrene for resultatet. 

Lenke til kommentar

Jeg holdt på å dette av stolen da jeg fikk se oppgavene, spesielt på Del B. Bare skjønnlitterært, men det hadde ingenting med forberedelsesheftet å gjøre! Valgte B4, håper de ser mer på nynorsken enn å svare på oppgaven :p Nå skal jeg SLAPPE av.

Lenke til kommentar

Når jeg kom på skolen i dag og så A-oppgavene, så tenkte jeg at løpet var kjørt! Jeg aner ikke om jeg løste A1 oppgaven slik det var tenkt. Jeg er ikke god når det kommer til dikt, og det å skulle forklare hva diktet handlet om... haha uff! Hva mener dere det handlet om egentlig? Og hva skrev dere var likheten mellom biografien og diktet? 

Det var riktig at det kom skjønnlitterært i dag da i hvert fall. Jeg valgte oppgave B2, men tror ikke den endelige teksten min ble så bra som jeg håpet på. Har egentlig ikke peiling på hvordan det gikk i dag. Hvordan gikk det med dere? 

Lenke til kommentar

Når jeg kom på skolen i dag og så A-oppgavene, så tenkte jeg at løpet var kjørt! Jeg aner ikke om jeg løste A1 oppgaven slik det var tenkt. Jeg er ikke god når det kommer til dikt, og det å skulle forklare hva diktet handlet om... haha uff! Hva mener dere det handlet om egentlig? Og hva skrev dere var likheten mellom biografien og diktet?

Det var riktig at det kom skjønnlitterært i dag da i hvert fall. Jeg valgte oppgave B2, men tror ikke den endelige teksten min ble så bra som jeg håpet på. Har egentlig ikke peiling på hvordan det gikk i dag. Hvordan gikk det med dere?

 

Jeg skrev at det var likt i kjærligheten eller no

Lenke til kommentar

Alt gikk greit i dag fram til jeg så på klokka...12.30 og har så vidt startet på del 2. Jeg bruker som regel veldig lang tid å skrive tekster, så rakk å bli ferdig men ikke å se gjennom grammatikken. Har fått 5ere før så  nå er det bare å krysse fingrene for resultatet. 

 

 

Når jeg kom på skolen i dag og så A-oppgavene, så tenkte jeg at løpet var kjørt! Jeg aner ikke om jeg løste A1 oppgaven slik det var tenkt. Jeg er ikke god når det kommer til dikt, og det å skulle forklare hva diktet handlet om... haha uff! Hva mener dere det handlet om egentlig? Og hva skrev dere var likheten mellom biografien og diktet?

Det var riktig at det kom skjønnlitterært i dag da i hvert fall. Jeg valgte oppgave B2, men tror ikke den endelige teksten min ble så bra som jeg håpet på. Har egentlig ikke peiling på hvordan det gikk i dag. Hvordan gikk det med dere?

 

Jeg skrev at det var likt i kjærligheten eller no

:thumbup:

Lenke til kommentar

Alt gikk greit i dag fram til jeg så på klokka...12.30 og har så vidt startet på del 2. Jeg bruker som regel veldig lang tid å skrive tekster, så rakk å bli ferdig men ikke å se gjennom grammatikken. Har fått 5ere før så  nå er det bare å krysse fingrene for resultatet. 

Jeg kjenner også til tidspresset. Det er også sykt stressende når den første personen går halv tolv, etterfulgt av tre stykker klokka kvart på tolv, og jeg føler jeg bare så vidt har begynt!  :rofl:

Endret av LøkSuppe
Lenke til kommentar

 

Alt gikk greit i dag fram til jeg så på klokka...12.30 og har så vidt startet på del 2. Jeg bruker som regel veldig lang tid å skrive tekster, så rakk å bli ferdig men ikke å se gjennom grammatikken. Har fått 5ere før så  nå er det bare å krysse fingrene for resultatet. 

Jeg kjenner også til tidspresset. Det er også sykt stressende når den første personen går halv tolv, etterfulgt av tre stykker klokka kvart på tolv, og jeg føler jeg bare så vidt har begynt!  :rofl:

 

Lenke til kommentar

 

Når jeg kom på skolen i dag og så A-oppgavene, så tenkte jeg at løpet var kjørt! Jeg aner ikke om jeg løste A1 oppgaven slik det var tenkt. Jeg er ikke god når det kommer til dikt, og det å skulle forklare hva diktet handlet om... haha uff! Hva mener dere det handlet om egentlig? Og hva skrev dere var likheten mellom biografien og diktet?

Det var riktig at det kom skjønnlitterært i dag da i hvert fall. Jeg valgte oppgave B2, men tror ikke den endelige teksten min ble så bra som jeg håpet på. Har egentlig ikke peiling på hvordan det gikk i dag. Hvordan gikk det med dere?

 

Jeg skrev at det var likt i kjærligheten eller no

 

samme!

Lenke til kommentar

hva var oppgave b4 da? begynner å lure på om jeg skrev feil oppgavenummer... hva kan skje hvis jeg har gjort det?

Husker ikke hva B4 var akkurat nå, skal tenke litt på det. Kanskje jeg kommer på det. Jeg husker jeg sto mellom de to oppgavene, håper ikke jeg skrev feil oppgavenummer heller...

Lenke til kommentar

 

Var ikke B4 noe med et vanskelig valg? Og om man skulle høre på familie og omgivelser, eller noe? 

Faen! den jeg skrev vettu, men ser på oppgaven her nå at jeg hadde skrevet B2 :( Hva skal jeg gjøre??

 

Ånei! D: Ikke stort du kan gjøre tror jeg. Det kan hende det trekker litt ned, men ikke stress for mye over det. De er mennesker de også, så det vil nok ikke trekke mye ned.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...