Torhild Jansen Skrevet 7. mai 2016 Skrevet 7. mai 2016 Så vakkert ! Skarpt, fine farger og fin "innramming"
Fotoskrulla Skrevet 7. mai 2016 Skrevet 7. mai 2016 Og riktig fint ble det også. Skarpt som bare det! Fint plassert i flata.
Rolf Kristensen Skrevet 7. mai 2016 Skrevet 7. mai 2016 Skarp og fin mot den mørke bakgrunnen. Synd den blomstrer så kort tid. Mvh. Rolf
Ragnar Skj Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Skrevet 7. mai 2016 Så vakkert ! Skarpt, fine farger og fin "innramming" Takk for det Torhild ! Skj
Ragnar Skj Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Skrevet 7. mai 2016 Og riktig fint ble det også. Skarpt som bare det! Fint plassert i flata. Ofte blir hvitveisbilder best i litt soft utførelse. Dette er imidlertid skrudd opp på skarphet "to the limit". I dette tilfellet synes jeg det ble best slik. Takk for din kommentar ! Skj
Ragnar Skj Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Skrevet 7. mai 2016 Skarp og fin mot den mørke bakgrunnen. Synd den blomstrer så kort tid. Mvh. Rolf Var litt senere ute på dagen og dermed var bladene brettet enda mer ut. For fotografering av enkeltblomst er nok det det beste. Takker for din kommentar ! Skj
Ragnar Skj Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Skrevet 7. mai 2016 Vakkert Ragnar M v h Leif Takker Leif. Skj
Leif Olsson Skrevet 7. mai 2016 Skrevet 7. mai 2016 Vakkert Ragnar M v h Leif Takker Leif. Skj Bare hyggelig !!!!!!
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. mai 2016 Skrevet 7. mai 2016 Nydelig macro , skarp og med fine farger og flott fanget av lyset . Mvh Alec
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2016 Skrevet 8. mai 2016 Jasså, du fant'n du også. Alt perfekt - lys, skarphet farger og detaljer. At lyset er dempet rundt er nok et ekstra pluss. At jeg ville plassert'n enda litt mer mot venstre kan du notere på min smakskonto. Roar
Ragnar Skj Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Skrevet 8. mai 2016 Nydelig macro , skarp og med fine farger og flott fanget av lyset . Mvh Alec Hjertelig takk for kommentar ! Skj
Ragnar Skj Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Skrevet 8. mai 2016 Jasså, du fant'n du også. Alt perfekt - lys, skarphet farger og detaljer. At lyset er dempet rundt er nok et ekstra pluss. At jeg ville plassert'n enda litt mer mot venstre kan du notere på min smakskonto. Roar Riktig som du skriver, lyset rundt blomsten er dempet. Plasserte blomsten litt mot venstre, hadde nok ikke gjort noe om den var blitt flyttet enda litt til. Skj
Jimmyag Skrevet 15. mai 2016 Skrevet 15. mai 2016 Hei Ragnar. Her har du også fått ett kjempefin bildet av hvitveis, mange ganger må man går nærmere på motiven for å se hvor vakkert det kan være. ☺
Anbefalte innlegg