Gå til innhold

LAN på Need for Spped Underground?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamer.no har tydeligvis myknet ganske bra opp hva warez diskusjoner angår. Se bare under generell diskusjon, der lar man en tre diskusjoner basert på warez utgaven av følgende spill få fortsette.

 

Lock On - Modern Air Combat

NFS - Underground

SW - Knights Of The Old Republic

 

Personlig mener jeg at Gamer.no her bær kjøre en ren linje og stenge slike tråder som openbart handler om Warez (kom pokker ikke å si at dere har handlet spillene fra USA, eller at det handler om konsoll versjoner).

 

Alle som bruker hodet til annet enn fyllplass mellom øra burde ha sett at release dato ikke er før til helga.

 

Men, men, som man reder ligger man...

 

edit: On Topic, hvorfor gi ut et spill uten støtte for LAN? Er ikke LAN rimelig utbredt da?

 

 

des,OUT!

Endret av Desdichado
Lenke til kommentar
Gamer.no har tydeligvis myknet ganske bra opp hva warez diskusjoner angår. Se bare under generell diskusjon, der lar man en tre diskusjoner basert på warez utgaven av følgende spill få fortsette.

 

Lock On - Modern Air Combat

NFS - Underground

SW - Knights Of The Old Republic

 

Personlig mener jeg at Gamer.no her bær kjøre en ren linje og stenge slike tråder som openbart handler om Warez (kom pokker ikke å si at dere har handlet spillene fra USA, eller at det handler om konsoll versjoner).

 

Alle som bruker hodet til annet enn fyllplass mellom øra burde ha sett at release dato ikke er før til helga.

 

Men, men, som man reder ligger man...

 

edit: On Topic, hvorfor gi ut et spill uten støtte for LAN? Er ikke LAN rimelig utbredt da?

 

 

des,OUT!

Ja har merket det samme angående warez. Synes moderatorene burde være litt mer oppmerksom på det.

Lenke til kommentar

HVorfor i alle dager skulle de stenge denne topicen?!

Tenk om vi alle HAR connections i USA som vi KJØPER spill av?!

Det finnes ikke noe som beviser at det er snakk om warez i denne posten, jeg for min del vil ha med frabudt slike ting! :innocent:

 

Hvorfor er det så mange som må være så pirkete hele tiden?!? :grumpy:

 

:wallbash::devil: :yikes: :fun: for noen tøffe smileys :D!

 

edit: endred frasen "for noen tlffs smilyz" til "for noen tøffe smileys :D!" :evil:

Endret av Lapette
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...