The__Slayer_ Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 har akkurat bestilt bredbånd og i den anledning lurer jeg bare på hvor er det er lurest å laste ned spill o.l!? En kammerat har fått men han finner ingen gode plasser som det går stabilt fort.. er det noen som vet om en sånn side. vil også laste ned xboxspill!
Kenny000 Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Dette er nok ulovlig å diskutere her på forumet. Dersom du leser her , ser du at hardware.no tar avstand fra slikt...
vifteovn Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Lureste er å bruke diverse program som feks DC eller Kaaza. Men om det er vel ikke helt lovligt
pbns1979 Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Warez relaterte spørsmål hører ikke hjemme på dette forumet.
Swein Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Kjøp spillene! Ellers kan jo ikke produsentene lage spill! KJØP ALLE SPILLENE!!! det gjør jeg! Jeg har nettop bestilt NFS underground, og gleder meg som FÅ! til å prøve det! da får jeg også en online cdkey som gjør at jeg kan spille det over internett :
satanjapan Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Kjøp spillene!Ellers kan jo ikke produsentene lage spill! KJØP ALLE SPILLENE!!! det gjør jeg! Jeg har nettop bestilt NFS underground, og gleder meg som FÅ! til å prøve det! da får jeg også en online cdkey som gjør at jeg kan spille det over internett : har hatt need for speed underground lenge nå og det funker på internett er bare og laste ned spillene og gå i butikken og opne eska og skrive av serienr til spill da :
mars001 Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 (endret) Uff så teit. Men hva syns dere om å laste ned et spill man senere kjøper, er det greit da ? Det er jo flere spill jeg forhåndsbestiller, men som er tilgjengelige før de kan hentes i sjappa. Endret 22. november 2003 av mars001
The__Slayer_ Skrevet 22. november 2003 Forfatter Skrevet 22. november 2003 er engentli feil å laste det ned fra internett men det er jo ikkje ulovli å få det litt før viss du skal kjøpe det likevel!! :!:
vifteovn Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Du kan jo ikke si det, hvordan skal produsentene stole på at du først laster ned en "ulovlig" versjon, får så å kjøpe den viss spillet var bra? Det de burde gjøre var å gi ut demoer lenger før spillet kom ut, ikke demoer etterpå.
mars001 Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Kan ikke si jeg føler noe ansvar for at produsentene skal stole på meg i noen sammenheng. De vet ikke hva jeg bestiller av spill uansett. Helt enig i at alle bør være flinkere til å gi ut demoer tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå